Hana 'dan devam ...
"Ah hadi ama bebeğim , bu son bunu da ye kalkarsın" başını bir sağa bir sola çeviren zaynep'e yemeğini yedirmeye çalışıyorum . " bak bunu yersen Harry amcanı çağırırım " "gerçekten mi " diye hevesle sordu zayn bu duruma kıkrdarken " evet gerçekten , hatta beraber uyursunuz ama tabi ilk tabağını bitirmen gerek" dudaklarını büzerek "ama anne amaaa... ben hepsini yiyemem ki " "heyy kızımı rahat bırak eğer yemiyosa yemesin , zorlama " gözlerimi devirerek "sen bi karışmasan yicekti , sabahta bir şey yemedi zaten" masadan kalkarak mutfakta unuttuğum telefonumu alıp geldim rehbere girip Harry'nin numarasını bulmaya çalış-- hah işte burda "Marul kafa" arama tuşuna basarak telefonu zaynep' e uzattım minik elleriyle telefonu kulağına getirerek telefonun açılmasını bekledi. zayn ve ben onu dikkatle izlerken Harry ve zaynep' in arasındaki güçlü bağı düşünüyordum onlar gerçekten çok tatlılar Harry onu çok seviyorum ah tabi benim biricik kızımda öyle bebekler genelde ilk "anne" kelimesini söylerdi ama benim kızım bizi şaşırtarak "Harry " demeyi tercih etti düşüncelerimi bölerek zaynep'e döndüm "açmıyor mu amcan telefonu " diyeceğim sırada zaynep'in ince sesini işittim " alo Harry." "zaynep ? efendim bebeğim?" "bizim eve gelirmisin? ben seni çok özledim " zayn kaşlarını çatarak "daha dün burdaydı" diye mırıldanıp gözlerini devirdi "seni duydum dostum " Harry nin sesini işittiğimde güldüğünü anlayarak bende güldüm söze atılarak" Harry kızım seni bekliyo ,ve uyku saatine 3 saat kaldı rica etsem gelirmisin?" "kapıyı açın" ilk anlamasamda zaynep büyük bir heyecanla kapıya koştu bende ona kıkırdayarak kapıya gittim ve kapıyı açtım Harry sırıtarak içeriye girdiği sırada zaynep'i kucağına aldı bu sırada arkada beliren niall,liam,ve louis'yi görerek genişçe gülümsedim "heyy hoşgeldiniz" hepsiyle tek tek sarılıp içeriye geçeceğimiz sırada "zayn çocuklar geldi , zahmet olmazsa o koca kıçını kalırıp gelirmisin ? " çocuklar gülerken şuan onu görmesemde gözlerini devirdiğini görür gibiyim mutfak kapısından beliren zayn'e bakarken "ben sadece Harry geldi sandım , onuda kızımız gayet iyi bir şekilde karşılıyor düşüncesiyle kalkmadım " "oww birileri kızını amcasından kıskanıyoorr" küçük bir kahkaha atarak "bu durumun bende farkındayım, neyse hadi içeri geçelim " ben gülmeme engel olamazken zayn bana ters bakışlarını göndermekle meşguldü...
" çok şey değişti .. ama şuan çok mutluyum o gün . o gün zayn gelmeseydi belki şuanda burada olmayabilirdim . eğer zayn beni son anda geri getirmeseydi herşey çok farklı olabilirdi . vanessa.! zayn o günden sonra olanların hepsini öğrendi . vanessa'ya ne mi oldu? hah o şuan evli ve bir çocuğu var . zayn ve ben o günden sonra... vanessa hayatımızdan tamamen çıkmıştı ve biz evlendik ben onu herşeyden çok seviyorum ve küçük bir kızımız var 3.5 yaşında bizim neşe kaynağımız şuana kadar herşey çok güzeldi ve hala öyle onlarla mutluyum . "
merdivenlerden inen Harry 'e yönelerek "uyudu mu?" " evet " diyerek genişçe gülümsedi "hadi oyun oynayalım" niall'ın yönelttiği fikir pekte fena sayılmazdı "pekala ne oynuyoruz? " lou ya dönerek "şişe çevirmece " diyerek genişçe sırıttım "pekala ben şişe alıp geliyorum siz de oturun " masanın etrafında oturduk benim yanıma niall,karşımda zayn onun yanına Harry ve liam " işte lou da geldiii" "hadi ilk ben çeviricem" benim seksi kocam sırıtarak şişeyi aldı ve çevirdi zayn- Harry
z: ıhmm evet dostum doğruluk mu? cesaretlilik mi? " doğruluk " "bu arada 3 kez doğruluk deme hakkımız var" diye hemen söze atıldım . "ne tür kızlardan hoşlanırsın ?" " sanırım esmer olanlardan" Harry sırıtarak verdiği cevapla şişeyi çevirdi ah süper lou ve ben " eveeettt hanacık . doğrulukmu cesaretlik mi ?" " tabiki cesaret "diyerek tek kaşımı ukalaca kaldırdım ve lou dan cevap beklemeye başladım " "pekala asi hanacık ." diyerek sırıtmaya başladı " zayn'i öp" hah? diyebildim sadece tamam zayn benim kocam olabilir ama onu herkesin içinde öpeceğim anlamına gelmez "pekala " diyerek zaynin yanına gittim ve yanağına sulu bir öpücük kondurdum hepsi bana afallamış bir şekilde bakarken "heyy" zayn nin hayal kırıklığına uğramış sesi kıkırdamama neden oldu "ah hadi ama lou onu öpmemi söyledin, nerden öpeceğimi değil ve bende onu öptüm " hınzırca sırıtarak "çok zekiyim biliyorum " diyerek kahkaha attığım sırada "bence bu kadarı fazla " kaşlarım çatık bir şekilde onlara bakarken zayn başta olarak bana doğru ilerlemeye başladılar "y-yoo olamaz sakın . bak zaynep ' uyanır " dememe fırsat vermeden evi kahkahalarım bastı.. "y-ya l-lütfen- bak zaynep u-uyanıcakkk " sonunda beni bıraktıklarında derin bir nefes aldım "hey çok kötüsünüz bu haksızlık 5e1 olmaz ki ama " diyerek dudaklarımı büzdüm ....