"Hana b-ben özür dilerim " klasik zayn özür dilemekle geçiyor mu sanki ? " ne için ? " "hana yapma lütfen " " neyi yapmıyım zayn ne ? ! " " evet biliyorum sana bağırmamam gerekirdi ama sen zaynep öyle bağırınca kendime engel olamadım " "evet farkındayım zaynep e bağırdım ve o çok üzüldü peki ya ben ? ben ne kadar pişman oldum biliyormusun ? senin bana bağırman ? ya benim duygularım ? " hana-" "ben tam 3 yıldır kızımızın bu sorunlarıyla ilgileniyorum sana kolay mı geliyor ? sen sadece onunla eğlenirken ben onun hayatını yönetiyorum sence bu kolay bir şey mi zayn ? peki ya benim sabrım? her anne çocuğuna kızabilir ama her anne çocuğuna kızınca eşleri annelere bağırmaz biliyor musun bu durumda eşinin kalbini kırmaz çünkü eşide yorulur . ama benim kocam gelir bana patlar dimi zayn ? suçlu ben olurum. ben zaynep e bağırınca kalbimden kopan parçalar ? senden beni anlamanı beklemicem olurmu bana biraz zaman ver şimdi müsaadenle üzerimi giyinicem . "seni seviyorum hana " onu duymamazlıktan gelerek kıyafetlerimi alarak odadan çıktım şuan o kadar sinirliyim ki bir yandan da üzgün. "nereye " arkamı dönmeden " kızımla uyıcam " "hana lütfen " "iyi geceler zayn" "eğer o kapıdan çıkarsan " arkamı döndüm ve tek kaşımı kaldırarak " eğer çıkarsam ne ? yoksa yine mi bana bağırırsın ? " "hana abartma lütfen" neyden bahsediyor bu tanrım daha fazla sinirlenmeden çıkmalıyım. hızla kapıyı vurarak zaynep in odasına geçtim , ışığı açmadan üzerimi giyip zaynep i kucağıma alarak misafir odasına geçtim minik bedenini yatağa bıraktığımda irkildi hemen yanına uzanarak onu kendime doğru çektim başına kondurduğum birkaç buseyle kendimi uykunun kollarına bıraktım.
yüzümün her bir köşesinde hissettiğim sıcak sulu baskılarla gözümü araladım . mana gülümseyen zaynep e kocaman sarılarak "ıhm beni uykumdan uyandıran cadı sensin haa?" onu geriye doğru iterek gıdıklamaya başladım kahkahalarımız evi inletirken . kapıda ellerini göğsünde birleştirmiş bize gülümseyen bir zayn görünce hemen doğrularak yataktan kalktım zaynep babasını fark edince onu uzun zamandır görmüyormuş gibi koşarak ona sarıldı . çalan telefonum üzerine dikkat bana çevrildi masanın üzerinde olan telefonumu aldım. "marul kafa" yazısını görünce gülümsemeden edemedim . "harold?" "günaydın bebeğim " zayn kaşları çatık bir şekilde beni dinlerken Harry konuşmaya devam etti " birazdan ordayım zaynep i alıcam haberin olsun " " sen bu kadar erken kalkar mıydın hem ne acelen var sabah sabah nereye ?" "senin saatte haberin yok herhalde " söyledikleri üzere afalladım duvardaki saate yönelince saatin öğleden sonra 3 olduğunu görünce gözlerim şokla açıldı ben o kadar uyumuş muydum ? zaynep o asla bu kadar uyumaz ki "k-kapat ben seni ararım" hızla zaynep e yaklaşarak "annecim sen niye beni uyandırmadın ki daha önce " hayal kırıklığıyla sorduğum soru karşısında "babam izin vermedi " deyince gerildim tam kızacağım sırada "merak etme kahvaltısını yaptırdım" rahatlamışçasına derin bir nefes verdim yoksa çocuğum o kadar saat aç kalırdı .....
"bak Harry sık sık sor kızım sende çişin gelirse amcana söyle tamam mı ? bak Harry 2-2.5 saat sonra yemek yedirirsin çok abur cubur yok , şunuda koy çantaya bir dakik-" "haaanaa alt tarafı 1 gece kalıcak 1ay değil çıkalım artık yeter " gözlerimi içtenlikle devirdim "pekala hoşça kalın " diyerek ikisine de sarıldım. kapıyı kapttım tam arkamı dönünce sert bir bedenle çarpıştım . sağa geçince sevgili kocam tekrar sağa geçti aynı hareketi aksi yöne çevirince aynı karşılıkla derin bir nefes aldım gözlerimi gözlerine diktiğimde bir şeyler beklercesine bakan gözleri tamam en iyisi susmak yoksa dayanamayıp dudaklarına yapışıcam !"çekilirmisin zayn işim var " sesini çıkarmadan üzerime doğru gelirken bende refleks olarak geriye doğru adımlarken oh ne güzel duvarla zayn arasında kaldım ! gittikçe yakınlaşan bedenlerimiz karşısında sadece bal rengi gözlerine bakıyordum "özür dilerim" dudaklarımın üzerine fısıldayınca gözlerimin kapanmasına engel olamadım. "bunu yapmamalıydın" aynı şekilde ona fısıldarken "seni seviyorum" demesiyle dudaklarını dudaklarımla buluşturdu. o kadar narin öpüyordu ki ona karşılık vererek bacaklarımı beline doladım , yavaşça merdivenlere yönelerek odamıza ilerledik......
bu kısmı burda kesicem :D yarın yeni bölüm gelir umarım beğenirsiniz :))