Merdivenlere yöneldiğimizde gelenin nash olduğunu görünce rahatladım düşünsenize zaynep 'in bu sahneleri gördüğü tanrımm. ayağa kalkarak nash in elinden çekiştirdim "evet beyler bu nash benim çocukluk arkadaşım " .........
(tanışma faslı geçiyo işte :p )
ilerleyen saatlerde nash le çocukların anlaşmasına sevinmiştim "heyy şişe çevirmece oynayalım " niall dan çıkan fikir pekte fena sayılmazdı aslında .
herkes kabul edince masanın etrafında yerlerimizi aldık "ilk ben çeviriyorum " diye ciyaklayan.lou ya güldük çevirmesiyle zayn ve harryde dur "evet dostumm" sinsi bir gülüş atarak bana baktı "hadi harry ne soracaksan sor" "hanna dan önce kaç kişiyle birlikte oldun " bu soru karşısında zayn yutkunarak bana baktı biraz kekelemeye başlayınca.tek kaşımı kaldırarak cevap beklediğimi.belirttim. "ş-şey sanırım 3 " haary koca bir kahkaha patlatırken umursamamaya çalışıp önüme döndüm zayn tekrar şişeyi çevirince hah nashle bana geldi ayarlasam olmazdı "d-c?" "doğruluk " gözlerime bakarak " o gece niye benden kaçtın ?" başıma saplanan ağrıyla gözlerimin dolduğunu fark ettim başımı ellerimin arasından kaldırıp gözlerine baktım "öyle olması gerekiyodu." gözümden süzülen yaşı umursamayıp ayağa kalktım "ben yatıyorum saat geç oldu benle birlikte ayağa kalktı ve ceketini alıp kapıyı sertce vurarak gitti ....