Kişiler

53 10 18
                                    

Miray Akıncı:

Miray mavi gözlü kızıl saçlı. Saçlarını genellikle toplu ve dalgalı yapmayı sever. Miray 8. sınıfa giden gözlüklü, uzun boylu biridir. Genelde içine kapanıktır.Sadece iyi anlaştığı birkaç arkadaşıyla konuşur. Tam bir kitap kurdudur, kitap okumaya bayır. Sessiz sakin olduğu için her şeyi içinde yaşayan bir kızdır. Kardeşi yoktur.

Demir Özaslan:

Demir kahverengi siyah karışımı bir renkte saçları vardır, uzun boylu,yakışıklı, gözleri kahverengidir. Saçlarına genelde fön çekip düzleştirir. Demir ve ailesi ile birlikte Danimarka'da yaşarlar.Ailevi sorunlar olduğu için annesi ve babasıyla birlikte İnegöl Akhisar mahalle sine taşınmışlardır. Sosyalleşmeyi seven, dersle arası kötü fakat sınavları gayet iyi okulu kafasına takmayan biridir. Önceki okulda en popüler erkek öğrenciydi. İki abisi vardır.

Melis Esentürk:

Melis uzun boylu, siyah saçlı, kahverengi gözlü, uzun ve kıvırcık saçlı. Genelde yazın çıkan çileri vardır. Bir kardeşi vardır. Sınıfın en zeki öğrencisidir ve okulda ikincisidir. Güney Kore dizileri, filmlerini izlemeyi sever, Türk dizileri olarak da Kırgın Çiçekler izler. Miray'ın en iyi arkadaşlarından biridir. Miray kadar da kitap okumayı sever.

Duygu Yıldız:

Duygu uzun boylu koyu kahverengi saçlı, kahverengi gözlü. Uzun ve düz saçlı. Bir kardeşi vardır. Sınıfın uzun boylularından biridir. Miray'ın iyi takıldığı anlaştığı arkadaşlarından biridir.

Pelin Satılmış:

Pelin minyon tipli, sarı kahverengi karışım renginde saçları var kahverengi gözlü. Saçları uzun ve biraz dalgalı. İngilizcesi çok iyi okulun çalışkan öğrencilerinden biridir. Tam bir Güney Kore hayranı ve Justin Bieber hayranıdır. Miray'ın en iyi anlaştığı ve sevdiği arkadaşlarından biridir.

Arzu Üstüner:

Arzu minyon tipli, sarı saçlı kahverengi gözlü. Saçları kısa ve düz. Dersleri normal ne kötü ne düşük. Pelin ve Melis gibi Güney Kore hayranı. Miray'ın en iyi anlaştığı ve sevdiği arkadaşlarından biridir.


Uğur, Vedat, Gökhan:

Bunlar üç en iyi arkadaş, hepside birbirine uyum halindedir. Üçünün de göz rengi kahverengi dir Gökhan'ın saçları kirpi gibi dik ve açık kahverengidir, Uğur kıvırcık saçlı ve en açık kahverengi ve sarı karışımı renginde saçları vardır, Vedat düz ve koyu kahverengi saçlıdır.

Yeni Başlangıç Yeni Sürprizlerle DoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin