Okul açılalı bir ay filan olmuştu. TEOG olmasına rağmen hiç kimse düzenli testler veya denemeler çözülmüyordu. Ben zaten her zaman ki gibi kitap okuyordum. Yanımdaki yeni gelen çocukta zaten geri zekalı, IQ seviyesi çok düşük çünküm bir türlü onun benle konuşma çabasına alışamadım. Ben o kadar konuşmayı seven ve konuşkan biri değilimdir. Kendi gurubumla bile pek konuşmam. Arada ne kadar da Demir'e ani hareketler, hakaretler etsem de yapışkan gibi bir şey oldu gitti. Acaba benim dikkatimi çekmeye çalışıyor? Eğer gerçekten dikkatimi çekmeye çalışıyorsa belki o eski hayatını özlediği için olabilir. Çünkü geçen Uğur, Vedat ile Gökhan 'a ''Oğlum bu buraya gelmeden önce Belçika da mı ne duruyorlarmış ya o zaman baya bir sevgilisi olmuş ve hiç kendini de üzmeden birisi varsa başka kızlar lada konuşuyormuş.'' diye duydum. Belki öyledir, belki değil. Beni ilgilendirmez ama yine de arkadaşlarıma bu durumu ve rahatsız olduğumu biran önce söylemem lazım.
***
Hafta sonuydu neyse ki okulların kursları daha başlamamıştı ve bu hafta Melis ile AVM de gezicektik.
İlk önce yemek yedik sonra inama ya gittik. Sinema solunu büyüktü o kadar büyük olucağını düşünmüyorduk. Film bitince daha saatin erken olduğunu görünce asıl buluşmak istememin sebebini bir cafeye gidince söyliyecektim. sonunda bir yere oturmuştuk:
''Knk i asıl mesele eğlenmek filan değildi.''
''Neydi peki bir şey mi oldu anlat bakalım.''
''Sınıfa yeni gelen çocuk Demir benime sürekli bir konuşma çabasında kaç kere azarladım biliyorsun ama hala aynı şekilde devam ediyor.''
''Acaba sınıf hocamıza mı söylesek yerini değiştirsin. O zaman daha iyi olur derslerde rahat edersin olmaz mı?''
''Evet, aslında konuşsak olur. Geçen gün Uğurlar konuşurken duydum. Bu şimdi Belçika da fln yaşamış ya oradaki hayatı da yani neredeyse kızlarla geçmiş diye duydum ben sence neden beni seçti? Amacı ne ki benle ilgileniyor?''
Bu soru karşısında biraz afallasa da bir şeyler düşündüğü kesindi. Şu an çok dalgın çünkü ama söylemesi için üstüne gitmiyecem.
Eve gittiğimde sıcak bir duş alıp telefonumdan ınstagram hesabıma girdim. Guruba Melis'e anlattığım her şeyi anlattım.
Pelin: ''Senden ne isteyebilir ki o kadar sesiz, iyi kalplisin ki yani ne alaka bu kadar düşkün olması.''
Arzu:''Belki senden hoşlanmıştır diycem ama bu imkansız sen onu hep terslemeye çabaladın ona hiç yaklaşmadın bile.''
Melis:''Hem Miray ne alaka ya çok saçma ve bir o kadar da geri zekalı çıktı.''
Duygu:''Bence yağrın ondan hesap soralım nedenini öğrenelim olu mu?''
Miray:''Bence işletelim ağzından laf almaya çalışalım. Zaten anneannemin orada dururken Pelinle iyi anlaştı gibi arada :) ''
Hepsi de benim fikrimi onayladılar. Artık neler olur kim bilir....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Başlangıç Yeni Sürprizlerle Dolu
ChickLitMiray habersiz dir yakındaki olacak olan tehlikelerden yada olacak olan yeniliklerden. Miray iyi kızdır ama okula yeni gelen çocuk tan sonra olanlar olunca aklı başından gidecek.