Yeni Çocuk

22 4 3
                                    


Okul açılalı üç hafta olmuş tu ama hala ders programları vs. gibi işler yerlerine oturmamıştı. Neyse ki bu hafta değişmeden gidiyordu. İlk iki dersimiz İnkılap ve Atatürkçülük dersiydi biz 'İlk iki ders hiç olur mu yha bence olmasın hoca gelmesin.' Diye söylenirken zil çaldı. Derse girdiğimizde hoca kendini tanıtmadı ki normaldi çünkü üç senedir dersimize giriyordu. Dersi kimse dinlemiyordu neredeyse iki kişi dinliyorsa dinliyordur. Ben hoca görmeden alttan alttan kitap okuyordum Melis kitabı açık yüzünü içine koymuş uyuyordu, Duygu da hoca görür fln demeden sıranın üstüne koymuş kitabını okuyordu, Pelin eline kalem almış koluna bir şeyler yazıp çiziyordu, Arzu hoca ya bakıp gibi yapıp hayaller alemine dalmış.Ömrümüz bitmeden neyse ki zil çalmıştı ve herkeskoşar adımla kendini dışarı atıyordu bir az daha dursaydık eğer Hoca anlatmayadevam edecekti konuyu. Ben Melis, Duygu,Pelin ve Arzu ile birlikte kantin in ne zaman açılacağını merak ettiğimiz için Müdürünyanına gittik. Odasına girdiğimizde bir çocuk vardı saçları karışık vedağınıktı, kahverengi gözlü yaşı bizden iki yaş büyük gözüküyordu. Onu aldırış etmeden Müdüre 'Hocam kantin nezaman açılacak?' diye sordum ben çocuğu ve ailesini umursamadan. 'Daha açıkarttırma ile satışa sunulacak yani belli değil çocuklar.'diyerek bizi gönderdi. Öyle böyle giderken sonunda sınıf hocamızla olan derse gelmiştik. Hoca içeri gelince arkasından müdürün odasında olan çocuk gelmişti. Tabi gelir gelen geçen bu sınıfa alınıyor bir nevi. Hocanın konuşmasını beklerken sınıfa dönüp 'yerlerinize oturun. Bu gün sınıfa yeni öğrenci geldi ama ilk önce bir yere otur, ben defteri doldurup ilgilen cem.' Diyip yerine oturdu hoca. Sadece en arka sırada ve benim yanım boş olduğu için benim yanıma oturmuştu önde neyse ki Gökhan ile Uğur vardı benle muhatap olmazdı şu anlık. Yanıma gelip oturdu ben kitap okuyor gibi yapsam da okumuyordum onu inceliyordum. Daha dikkatli bakınca tişörtü bedenine yapışıyordu, 1.75 lar da boyu sanırım, kahverengi siyah karışımı saçları dağınık olarak farklı bir özellik katıyordu ona. Hoca sınıfa dönüp 'Evet tanıt çocuğum kendini.' Herkes yeni gelen çocuğa bakıyordu ayağa kalkıp konuşmaya başladı. 'Adım: Demir Soyadım:Özaslan. Buraya yeni geldik daha şu anlık annem ve babam çalışıyor Danimarka dan geldik. Aslen buralıyım .' deyip yerine tekrar oturdu. Tenefüste herkes ona bakıp gülüyordu hele sınıfın kendini beğenmiş keko kızları. Ama o buna aldırmıyordu benle de hiç konuşmaya çalışmadı normal olarak okulda ilk günüydü.

Bölümü beğendiyseniz votelerinizi unutmayın ve yorum yapmayı da.

ınstagram: ceken_melk

Yeni Başlangıç Yeni Sürprizlerle DoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin