Orta Okul Son Sınıf

42 10 8
                                    


Ben Miray Akıncı. 15 yaşındayım ve 8.sınıfa gidiyorum. Okulumuz bu sene hizmete açılmıştır ve çok güzel fakat bir de içinde ki gereksiz insanlar olmasaydı daha iyiydi.

****

Sabah okula gitmek için 7:10 geçe kalktım hazırlanmak için. Bu gün okul formaları belli olmadığı için dar kot ve üstüne de ince bluz ve bir tane de hırka vardı. Annem işten çıktığı için sabah kahvaltısını beraber yaptık. Servisim için hangi servise yazıldığımı bilmediğim için üst katta çıkıp hemen dedeme 'Dede hangi servisteyim, sen de gel de beraber bekleyelim.' Dedim. Beraber dışarı çıktık iki dakika sonra kadar servis gelmişti. Serviste bir üniversiteli çocuk ve ben onu tanıyordum yazın bize yakın bir kına da onlar piyanistlik yapıyordu babası piyanist kendisi şarkı çalıyor ve annesi de kameraman olarak çalışıyorlar. Şoför ise dedesi idi. Ben 'günaydın' diyerek boş olan koltuklardan birine oturdum. Okula geldiğimizde sınıfım her zaman c şubesi olduğu için listeye bakmaya gerek duymadım sayılır ve 8/c sınıfına gittim. Biraz zaman geçtikten sonra Melis, Pelin ve Arzu geldiler. Biz konuşurken sınıftan başka arkadaş gelip 'Arzu,Miray siz 8/B desiniz' biz ikimiz de şaşırdık ve listelere bakmaya başladık ve doğruydu hemen sınıfımıza gittik. Neyse ki yanımda anlaştım biri vardı yoksa okuldaki ders saatleri geçmek bilmezdi. Üçüncü derse öyle böyle geldik dersimiz Türkçe olduğu için 8/C nin sınıf öğretmeni geldi ve 'herkes kendi sınıfına hadi oyalanmadan çabuk olun' diyerek kendi sınıfımıza gittik. Sınıftakiler bizi görünce şaşırdı tabi ama alıştılar sonuçta ben onlarla tanışalı 7 sene olmuştu ve bunu duyan hocaların tepkisi de çok farklıydı.

Bu gün de öyle böyle bitmişti sonunda. Eve gidince zaten direk odama gidip yatıp uydum.



Bu hikayeyi yazarken bana destek veren  songunhayrani ve kahvenin_rengi ne teşekkür ederim bölümü beğendiysen iz votlemeyi ve yorum yapmayı unutmayın

Yeni Başlangıç Yeni Sürprizlerle DoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin