Haftanın ilk günü

14 2 2
                                    


Hafta sonu da çabuk geçti ve yine bir okul sabahı aynı şekilde kalk sonra kahvaltı yap hemen hazırlan...

Saat hızla akıp giderken servisin gelmesine az kalmıştı, bende hemen ayakkabılarımı giydim ve dışarı çıktım.  Servisi beş dakika kadar bekledikten sonra geldi. Bu gün öne oturma sırasında başkasın daydı o yüzden arkaya oturdum bende. Ama iki tane sürprizle karşılaştım. Birine sevinirken diğerine gıcık oluyordum. Birincisi yakışıklı bir abi gelmiş büyük ihtimalle servisçinin çocuğudur mavi gözlü ve sarışındı eğlenceli birine benziyordu. Diğer sürpriz ise Demir tam karşımda sırıtarak bana bakıyordu. Demir'e aldırış etmeden abi ye ''günaydın.'' deyip tekli koltuklarından birine oturdum. 

Okula varana kadar zaten hiç kimseyle konuşmadım ama Demir'in bana baktığına emindim.

Sınıfa çıkarken de ilk defa konuşmak için benimle uğraşmamıştı. Çantamı sıraya koyunca hemen kapının önüne geçtim daha bizim kızlar gelmemişti onları beklerken ise Demir hep içeride oturdu. Ben kapının orada beklerken sınıf hocamın geldiğini görünce hemen yanına gittim. Demirden rahatsız olduğumu ve yerimin değiştirilmesini istedim. İlk başta konuşayım dedi ama ben istemedim o yüzden de ''Bakarız derse girmeden ilk önce bana hatırlat ayarlayalım.'' dedi. Ben sınıfa geri dönünce gözlerime inanamadım. Melis, Pelin, Arzu ve Duygu. Demir in etrafını sarmışlar.

Pelin: ''Lan sen kimsin de bizi arkadaşımızla uğraşıyorsun aklın almıyor mu. Kaç kere bağırdı çağırdı.''

Melis :''Akılanamiyacan mı hiç. Ya sen illa hakaret edince mi anlıyorsun?''

Arzu: '' Bir de pişmiş kelle gibi sırıtıp durma lan geri zekalı. Miray haklıymış harbiden de IQ seviyesi düşükmüş.''

Duygu: ''Bu sadece bir konuşmaydı Miray ın peşinden koşma artık. Muhatap bile olma.''

Son sözlerini söylediler ve bende görmemiş gibi yapıp içeri girdim.

Miray:''Günaydın kızlar gelsenize kapıyın önüne neden o beyin yoksunu ile konuşmaya çalışıyorsunuz ki sonuçta beyin yoksunu anlamıyor hiç bir şey den.''

Alaycı bir gülüş ile sırtımı sınıfa döndüm ve dışarı çıktık. 

Derste sınıf hocası benim yerimi değiştirmişti gayet iyi bir arkadaşla oturuyordum sorun sadece benimle neden konuşmasıydı onuda bir şekilde öğrenirim ileriki zamanlarda...

Yeni Başlangıç Yeni Sürprizlerle DoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin