Jin ile hayal et 1

235 11 0
                                    


Sen okul da populer ve çalışkan bır kızsın aynıı zamanda guzelsin de okulunda senı herkez senı konuşuyor sen herkezın gozunde orneksın 

bir gun okuluna gitmek için sabah erkenden kalkar bütün hazırlıklarını yaparsın ve servise hemen binersin derse girdikten bir sure sonra öğretmen yenı bir öğrencının geldğini anlatır ve o kişi jin dir . jin kendini tanıtırken sen onun gözlerinin içine bakarsın öğretmen jin i senin yanına oturtur ve tanışırsınız .

SEN:(adını soylersın )

Jin: oda sana kendini tanıtır 

ve arkadaş olursunuz ama sen arkadaşlıktan zıyade sevgili olmak istersın jinde aslında senden bıraz hoşlanmıştır ama her erkek gibi oda belli etmez . bı gun okul arkadaşların ile birlikte sınıfça bir pikniğe gidersiniz orada 3 gün kalacaksınızdır sen bir heycanla valizini doldurursun  ve bineceğiniz araca doğru gidersin yolda jin ile karşılaşırsın jin sana derki aynı yere gidiyoruz beraber gidilemmi der sende kabul edersin. arbada yan yana oturursunuz . yol bıraz uzun olduğu için sen uyuya kalırsın ve jin in omuzuna kafanı koyarsınjinde kafasını senın kafanın ustune yavaşça koyar . tabi sen farketmessin uyandığında pıknık yarıne varmışsınızdır . ve sen ustundekinleri çıkarıp hava sıcak dıye kısa birşeyler gıyersın sen dışarıya çıktığın anda jin in gozlerı senın uzerındedir fakat yuzu kıp kırmızı olur sen jıne sorarsın ıyımısın deroda sana ıyyım der ve geçiştırır sende onun kıskandığını bır nebze olsun anlarsın  ve denıze gırersın bıraz yuzdukten sonra jın ile biraz sohbet edersın sonra sınıf arkadaşları d c oynıyacaklarını soylerler sen ve jın oraya gıdersınız . sana jın çıkar ve şoyle  bır soru sorarsın sevdiğin kişiyı op jın senın dudağına bı opucuk kondurur sen mutluluktan jıne srılırsın jınde sana senı çok sevdiğini anlatır sende ona mutlu mesut yaşar gıdersınızz :)


"BTS" ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin