Sen rapmonster ile aynı sınıftasın ondan hoşlanıyosun bunu bir tek rapmon bilmiyo sınıfta rapmon seni herzaman koruyor sen seni neden koruduğunu bilmiyosun ama bu seni mutlu edıyo. sınıfta yıne sıradan bi gündü sınıfta bi kavga çıkmıştı sen hemen olaya burnunu sokup onları ayırmaya çalışıyordun sonra bi anda yere düştün bunu gören monie hemen seni kaldırdı ve sana kızdı .
Rapmon: herşeye burnunu sokmak zorundamısın ?
Sen: ama şey onlara bişey olmasın dıye şey yapmıştım ama yıne kendime zarar verdim
Rapmon: evet demekki bundan sonra ne yapman gerekiyormuş hiç birşeye burnunu sokmamöan gerekiyormuş değilmi?
Sen: peki tamam
sınıfa müdür girdiğinde sen ve rapmon hemen oradan tüydünüz sınıfta olaylar hallolunca sen junkooku burnunun kanadığını fark ettin hemen ona yardıma koştun ve kookie ile gerçekten çok yakından ilgileniyordun rapmon bunu görünce suratı birqaz asıktı sen monie ye ne olduğunu sorun moniede sana: ne mi oldu gerçekten onun ile neden bukadar yakından ilgileniyosun bırak zaten suga onun iyice dövmüş haketmiş dir veled dedi sen ise neden boyle yaptığını anlamamıştın
1 hafta sonra
sen monieden gerçekten hoşlanıyorsun ama artık burana kadar gelmişti ve onun yanına gidip söylemeye kara verdin taki rapmon senin yanına gelene kadar sen sanki aklımı okudu dedin rapmon senı bır yere götüreceğini söyledi siz gideceğiniz yere varmıştınız . sen birde ne göresın heryerde çiçekler olan bi oda sen çok muıtluydun rapmon sane seni çok seviyorum baskalarıyla seni yakın olmana dayanamıyorumm benim ol artık okula ilk geldiğin günden beri sana aşığım sende ona sevdiğini söyleyince monie de seni kucağına aldı ve döndürmeye basladı dudağına minik bi öpüc kondurup evin yolunu tuttunuz artık sevgiliydiniz ve çok mutlu yaşadınız:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"BTS" ile hayal et
Roman pour AdolescentsUnutmaki "hayal ettikçe bir adım daha yol alırsın "💖💖