Dün gece aklıma çok guzel bi tepki geldi onu yapayım dedım bakalım beğenicekmisiniz (tepki beğenilmicek gıbı degil çokguzel)
Biasına kuran-ı kerim öğretirsin ve tepkisi😍
Namjoon: çok ilginç ve guzel aynı zamanda dını bırsey olması çok guzel ıyıkı ogretmıssın seni seviyorum( bnde seni çok seviyorum)😘*ayrıca rapmon un dini yok evet ama Allah var dıyo sadece bır dıne mensup degil çoğu kişi ona ateist dıyo eğer oyle dıyen bırılerını bulursam öldürecem*)
Jimin:bunu nasıl okuyorsun çok zor değilmi ? ama kutsal ve dini birsey ıcın çok guzel ıslam dınını seviıyorum *-* ( bizde seni seviyoruz jiminnie)😘
*suga yanına gelir ne yapıosun dıye bakar senın okudugunu göürür * sen:birşiymi istedin hayatım? suga :hyr da banada öğretirmisin? sen: üşenmeden okuyacakmısın? suga: üşenilecek bir konun değil banada öğret (adın) *sugaya biraz öğretirsin* suga:gercekten çok guzel ama bır okadar da zor ıslamıyete ılgım var evet ılgılenıyorum ve seviyorum 😍😘💓💓( suganın gercekten ıslamıyete ılgısı var evet roportajlarda belli etmiştir arap roportaji vb. *bu adamı ıste bu yuzden seviyorum adamımmm*😍😘💓💓)
Jhope: *seni okurken dinler bi sure* çok guzel okuyosun ne okuyosun *şaşkın şaşkın bakar*
Jungkook: *yanına gelir* banada öğretirmisin ? *sen kafanı sallayınca yanına otuur senın dedıklerının aynısını yapar ve senden guzel okur (goldan makne tabi yapacak o yapmasında kım yapsın aq jrhdfdnv)
Jin: *elinde ramenle odaya gırer senı dınler bı sure * çok guzel sesin var *_*ve okudugun sey çok guzel ( seni yeyim ommağğğ *-*)
Taehyung:ehemm şeyy askımm senden bıısy ısteyecegim sen:tabiki*-* tae: okudugun seyı çok merak ettım banada öğret plısss *yalwarır * (uzaylıcıgım bu kadar yalwarmana gerek yok bn oğretırım gell dfhcf) sen: ay tamam tamam bu kadar yalwarma rıca etseydın de olurdu *fbdhbb* *taeye 6544545654 kere gostermene rağmen hala yapamaz * tae: çok zor yapamıyoruğğğm *sıkılır kur'anı alır bska bı odaya goturur seni kucağina alır* tae: bnm karım çokguzel okuyoo *-* şimdide bnle ilgilenme vakti (taenınkısını nıye öyle bitirdim bnde bilmiom fhsdd)
bitti*-* bu bölümünde sonuna geldikk *aynı yemek programındaki gibi oldu farkındayım dfuhdhfhfj sorry dfjkvhdv* yeni bi tepki daha geliyorr sızı ççokk seviyorum ponçiklerımm optumm😍😇😂😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"BTS" ile hayal et
Roman pour AdolescentsUnutmaki "hayal ettikçe bir adım daha yol alırsın "💖💖