Ashley şu anda bana birşeyler söylüyordu.Ama onu dinlemediğim için söylediklerine yoğunlaşamıyordum.Sonunda beni sarsmaya başladı ve ona bakmam için eliyle yüzümü kendine çevirdi.Söyledikleri şeyler vücudumdaki kanın yanaklarıma hücum etmesine yetti. ''Şuradaki çocuk sana bakıyor''
İnkar etmek istiyordum ama bu durumda ne söyleyeceğimi bilemiyordum.Bu yüzden Ashley 'in bana bakıp gülmesine tepkisiz kaldım.
∞
ZAYN 'IN AĞZIYLA
Yanımda saçmalamaya devam eden Ryan yüzünden sinirlerim bozulmuştu.Söyledikleri bana fazla gülünç gelmişti.Ryan 'a alayla gülümseyip havuza doğru yöneldim.Ilık suyun vücudumu ele geçirmesine izin vererek kulaç atmaya başladım.Yaklaşık 1-2 saat sonra yorulmuş ve eve dönmeye karar vermiştim.Hemen kabinlere yönelip ıslak çamaşırlarımdan kurtuldum.Yerine siyah dar pantolonumu ve gri t -shirt 'ümü giydim.Kabinden çıkıp Ryan 'ın yanına ulaştığımda eve gelip gelmeyeceğini sordum. Ryan burada biraz daha kalıp bu gece için kendine kız bulacağını söyledikten sonra el sıkışıp vedalaştık.Yeni yıkanmış Range Rover 'ıma doğru ilerlerken cebimden sigara paketini çıkartıp içinden bir sigara aldım.Hızla dudaklarıma götürürken çabucak yaktım ve arabayı çalıştırdım.Yol boyunca Ryan 'ın söyledikleri aklıma gelip istemsizce sırıtmama neden oluyordu ''Şuradaki kız sana bakıyor ''
∞
EMILY 'DEN DEVAM
Uzun süredir burada Ashley 'in dönmesini bekliyordum.Yaklaşık yarım saattir bana bakan çocuğun arkadaşının yanındaydı.Ne konuştuklarını az çok tahmin edebiliyordum.O sırada Ashley 'in bana doğru yürüdüğünü gördüm.Havluların ve yüzdükten sonra giymek için yanıma aldığım giysilerin içinde bulunduğu çantama doğru uzandım.Ashley, bana adının Ryan olduğunu söylediği çocukla vakit geçireceğini söyledikten sonra vedalaşıp yanımdan uzaklaştı.Yüzme salonunun kapısından çıktığımda orada toplanmış bir grup genç gördüm.Kafamı kadırmadan yere doğru bakıp yürüyordum ki gruptan bir uğultu yükseldi.Adımlarımı hızlandırıp o gruptan olabildiğince uzaklaşmaya çalışırken gruptan birinin söylediği söz ile kanım donmuştu.
''Bir gece için ne kadar istersin bebeğim''
(işte şimdi sıçmıştım.).
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YOU MAKE ME STRONG
Fanfiction-Usulca bekliyorum, etrafıma bakınca yanımda bir o ve karanlığın ölümcül sessizliği var.Beni sevmiyor ise neden benimle.Ona bağlanmaktan korkuyorum.Ve yalnız kalmaktan.Ne yaptığımı bilmiyorum, benimle geliyor musun?