M-am trezit mai dimineata de cat ma asteptam(5am)si ma uit pe balcon cum rasare soarele.Parca ar fi un copil timid care scoate capul pentru a ne saluta....Si apoi ma orbeste in timp ce arunca cu cutite in ochii mei
Au!!!
Ma dor ochii si nu am dormit cum trebuie toata noaptea.Dar macar am incercat sa fac un inceput memorabil.
In fine....motivul pentru care eu nu am dormit toata noaptea era pentru ca nu ma puteam opri din plans.
Am o fata asa sifonata.
Sper sa nu observe nimeni.
Am cearcane si ochii mei au pungi si sunt rosii coplet.Sunt ametita de la atata plans si am dormit doar pentru ca am plans pana la epuizare.
Imi pregatesc hainele pe pat si ma duc spre baie.Iau cutia mea cu machiaje si incep sa aleg.Ma face asa fericita ca le am.Probabil pentru ca eu am vrut sa fiu acceptata de toata lumea.Acum nici cei pe care ii iubesc nu ma ai accepta.De mica mi s-a pus un standard pe care trebuia sa-l respect.Dar si asa au mai fost guri rele care scoteau venin ca o cascada plina de ura.
Si asta m-a afectat.
Dar acum am ramas cu acest fix asa ca de obicei ma machiez fara sa mai observ.
Dar imi si place intr-un fel.
Acum voi avea nevoie de mult machiaj ca sa acopar noaptea nedormita... si sentimentele mele la fel.....
Ma inbrac mai sport si plec spre conac unde voi incepe prima zi de antrenament cu Clockwork.A zis ca va vrea sa ne cunoastem mai bine deci nu se poate numi chiar antrenament.
Ies din casa ma indrept spre conac cu pasi repezi.
Ajung la conac si vad ca nimeni nu a plecat inca din casa asa ca intru si vad un dezastru.
Ben rupea fire de electricitate,Masky si Hoodie se luptau pe o patura,EJ manca pe canapea niste rinichi proaspeti prinsi,LJ se dadea cu capul de ceea ce parea a fi un calorifer cu o urma de frunte imprimata pe el iar Slend statea in pragul usii si se uita pe ceas.....Ok!?
Unde era Clockwork??
"Ummm....Unde e Clockwork?"spune eu sfioasa
Toata lumea se opreste din ceea face si se holbeaza la mine.Eu ma jenez si imi apuc bratul.
"Oho.....Uite cine s-a hotarat sa para!"spune Jeff care iese de pe usa de la subsol.
"Mda.....Unde e Clockwork?"
"Pai stai sa nu ne grabim....Am eu o intrebare ai intai.O vei sculta?"
"Care e?"
"Vrei sa mai vii pe aici din cand in cand....O sa-ti uitam fata ucenic!"
"Ok..."
"Bun.Acum ca am rezolvat asta Clockwork te astepata in spatele casei,pe terasa."
"Multumesc"
Plec in graba si in spate toata lumea ma tintuia cu privirea de parca am facut ceva rau.
Intru in curtea din spate si o vad pe mentora mea care statea pe un scaun frumos de lemn cu motive florale.
"Buna"
"Buna pustoaico!Stai jos.Avem multe de discutat."
Ma asez pe un leagan tot din lemn si incepem discutia.
Am vorbit ore in sir si ea incepea semne ca se deschide fata de mine.paream mai apropiate.Era chiar o fata de treaba.Din cand in cand mai venea Sally si mai vb si cu ea.Era o fetita asa dragalasa daca lasai deoparte sangele si ursuletul ei .
La un moment dat se facuse asa cald incat fata mea se topea efectiv asa ca mentora mea Clock(ma lasa sa-i spun asa)a observat si m-a sters.
Am ripostat de cateva ori dar pana la urma am cedat si Clock se uita la fata mea cu o privire uluita.
"Atelia ce ai patit?"
"Nimic...doar ca nu am prea dormit azinoapte"
"Si de ce plageai??E evident ca ai plans pana la extenuare."
Aleg sa evit subiectul si termin discutia ca fiind gata sa incepem maine antrenamentul.
Eu intru im conac pentru a ma feri de soare.Era asa racoare acolo.
Ma asez pe canapea si din bucatarie nu iese nimeni altul decat Toby.
Eu ma uit la el si mimez un salut.
El ma saluta inapoi dar se opreste brusc si se holbeaza la mine cateva minute bune.Ma intreb ce e in capul lui.
D.p.l. Toby
Ies din bucatarie dupa un mic de jun copios si o vad pe Atelia care se aseaza pe canapeaua veche si noduroasa.Ma saluta sfios si o salut inapoi dar apoi observ ceva la ea.
Nu avea machiaj!!!
Desi pot spune ca fata ei nu erata prea bine.Avea pungi sub ochi si cearcane.Ochii ei erau rosii si simteam ca se va prabusii in orice clipa.
Cred ca stiu ce inseamna asta.Am facut-o sa sufere cumplit.
"Ce ai patit piticot?Nu arati prea bine."
Ea roseste si isi intoarce privirea spre usa de la intrare.evita contactul vizual cu mine si spune.
"Sunt bine.....Nu am putut dormii si ma simt cam ametita.Nu e nimic grav."
"A da?Atunci incearca sa te ridici si sa alergi pana la mine."
Ea ma priveste ciudat dar apoi executa ce am spus si se ridica stangaci de pe canapea,ca un copil mic.
Incepe sa alerge si la jumatatea drumului aluneca pe dumnezeu stie ce si cade lata la pamant.Bufnitura a cuprins casa ca un cutremur cu ecou.
Nu se mai misca asa ca o iau in brate cu grija si o duc intr-o camera libera de la parter.
O pun pe patul care scartaie si o vad mai bine de la lumina care inunda camera prin geamul din fata patului.
Avea o urma de la parchet in urma cazaturii,piele fina si cateva urme de cosuri,gene lungi si negre,par lung saten,pală si avea cercane si ochii umflati de la plans.
Si totusi cu acele defecte pentru mine era cu adevarat perfecta.
Simteam cum iubirea ma cuprindea.Nu puteam sa-mi tin sentimentele in frau asa ca in valul momentul o sarut dulce pe frunte.
Ii urez noapte buna si ies din camera deoarece simt ca daca voi mai sta acolo nu voi mai abtine.
O iubesc cu toata inima mea.Sper sa ma ierte pentru ce i-am facut.
CITEȘTI
Ticci Toby-O poveste incurcata
Fanficsper sa va placa si spor la citit!(#^.^#) Am decis sa nu mai pun descriere. De ce? Pentru ca nu cred ca vreau sa fac o prima impresie prea buna sau prea proasta.Nu vreau sa supraevaluez sau subevaluez.Voi veti decide daca merita sa o cititi.(...