Curierul lui Slender

130 13 0
                                    

Hei lume.Este luna aprilie si a trecut ceva timp de cand am ajuns la conac.
Acum sunt curierul lui Slender.Am inceput sa ma inmoi si pot sa va spun ca totul merge bine.Si de asta sunt asa nelinistita.Sunt sigura ca ceva rau se va intampla.Sper sa ma insel de data asta.
In fine.Rutina mea zilnica pot spune ca e banala dar nu si acea zi din saptamana cand sunt curier.
Atunci imi incep ziua de la 4 dimineata si la 5 sunt in fata bibliotecii lui Slender.El aduce o groaza de cutii pe marimi diferite,culori diferite si greutate diferita.
Eu le iau si le duc in masina.Atunci incepe adevarata calatorie.
O aventura de o zi.
Ma duc prin cele mai ciudate locuri dar si cele mai rare si spectaculoase.
Depinde de prietenii lui Slend.
Oricum.Dupa aceasta calatorie de o zi ma intorc franta si fara chef de Vb.Deci ma duc la culcare direct.
Nu l-am mai vazut pe Toby de atunci.Ma intreb daca e bine.Chiar am nevoie sa vorbesc cu el.
Sincer vreau sa-i spun ca m-am comportat ca o apucata si vreau sa stiu despre ce a fost vorba cu Clock.Oricum ea imi ramane o prietena buna.
Ziua asta ma duc sa impart pachetele lui Slend deci ma trezesc la 4 si la 5 sunt in fata bibliotecii.El imi da mai multe pachete ca de obicei asa ca incep sa ma plang si el imi arunca o vorba taioasa.Pentru ca eu nu il vad cand este nervos sau fericit el le spune  pe de-a dreptul.Si asta doare!
Ma urc in masina si imi dau seama ca nu am cheile.Ce inceput bun!
Ma urc iarasi,pornesc motorul si imi amintesc ca telefonul meu era in casa.
Ma intorc dupa el si deabea atunci pot pleca la drum.Era tarziu asa ca am calcat pedala de acceleratie si ajung pe autostrada in 45 de min.
Astazi trebuia sa merg destul de departe.Mi-a luat 3 ore sa ajung acolo.CU 150km/h!!
Am trecut pe cateva semafoare cu rosu si pe langa cateva masini de politie si era sa fiu arestata.
Deci ziua asta devine rea rau de tot.
Dar ajung intr-un final la destinatie si stau timp de 5 min sa ma pot holba mai bine.Era o priveliste superba.Casa unui frate de a lui Slend era langa o cascada!
Si ce mai cascada.
Acum stiu si eu de unde vine treaba ca toti vor casa cu cascada.
Bat la usa si livrez jumatate din pachete.
La usa vine o creatura plictisita dar care,cand ma vede,ochii lui sclipesc de interes.
El cred ca era putin mai ciudat decat Slend deoarece incepe sa faca plecaciuni si sa-mi dea niste trandafiri....
STAI PUTIN.
STIU CINE E!!!
E OFFENDER?!
Ma indepartez cat de tare pot iar acesta observa.
Isi pune un tentacul pe umarul meu si ma trage mai aproape.
Simt ca sunt in pericol asa ca aplic o manevra si ii intorc tentaculul,nu il pun la pamant.Pentru dumnezeu era ditamai matahala,dar am reusit sa iau tentaculul de pe mine.El se uita ciudat la mine si spun
"Pai..atunci eu voi pleca.Pa!"
Si o iau la goana.
Nu stiu cum am putut sa ajung intreaga la masina dar am reusit.
Am facut o poza din masina la cascada si am plecat vijelios.
Ajung si la ceilalti si termin mai repede ca de obicei.
Ajung acasa destul de odihnita si ma gandesc sa ma duc in curtea din spate sa citesc.Era o vreme asa frumoasa!
Era pacat sa stau in casa.
Imi iau o carte la intamplare din biblioteca si ma duc pe bancuta imbrita de ciresi infloriti.
Stateam si citeam in liniste si pace.Nu credeam ca cineva o sa rupa tacerea cand.....

Ticci Toby-O poveste incurcataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum