KİM BU ÇOCUK ?

979 34 29
                                    

Uzun zamandır denize girmiyordum, en yakın arkadaşım Ashley'in ısrarlarıyla bir kapalı havuza gelmiştik.Bu annemin de işine gelmişti.Annem böyle sosyal faaliyetlere katılmam için beni sürekli sıkıştırırdı.Çünkü genelde evden hiç çıkmazdım ve uyuyup kitap okurdum.Hatta annem bana hafta sonunu dışarıda geçirme cezası verirdi.Annem ile babam üç yıl önce ayrılmışlardı.Babam annemi başka bir kadın ile aldatmıştı.Ben ve kardeşim Martin annem ile kalıyorduk.Babam ve annemim ayrıldığı yıl babam annemi aldattığı kadın ile evlenmişti.Aslında babama çok kızgınım ama onu çok seviyorum.

Şimdi yanımda Ashley ile oturmuş etraftaki yüzmek için gelen insanları dikizliyorduk.

Bu yıl lisede son yılımızdı, bu zamana kadar hiç kimse ile çıkmamıştım.Evet, teklif almıştım ama hiçbirine karşı birşey hissetmemiştim bu yüzden onların kalbini kırmayarak kibarca tekliflerini reddetmiştim.Ama Ashley öyle değildi.Benim aksime çok gürültücü, çok sosyal, hiç kimseyi takmayan, ve hep sevgilisi olan biridir.Çocukluk arkadaşımdır, hep yanımda olmuştur.Ashley'i böyle bir yabancıymış gibi tanıtmak çok garip geldi.O benim en yakın arkadaşım.

Birden Ashley'in beni dürtüklemesiyle içinde bulunduğum düşüncelerden sıyrıldım.Aman tanrım, o da ne!

Bu kas yığını çocuk da kim böyle?gördüğüm hiç kimseye benzemiyordu, sanki birşey anlatmak istermiş gibi bakan anlamlı ela gözleri, itina ile havaya doğru taranmış siyah saçları, yeni çıkmaya başlamış kirli sakallarıyla televizyondan fırlamış gibi bir havası vardı.ben, ben ilk kez biri için böyle düşünüyordum.o, o çok farklıydı.ve tam da şimdi gözlerimin içine bakıyordu

ÖNCELİKLE HERKESE SELAMLAR , BEN ECEMNUR.BU WATTPAD'A KOYDUĞUM İLK HİKAYEM.UMARIM YAPTIĞIM YANLIŞLARI MAZUR GÖRÜRSÜNÜZ , HER TÜRLÜ GÖRÜŞE AÇIĞIM. SİZİ SEVİYORUM♥

YOU MAKE ME STRONGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin