Τίποτα άλλο δεν μου είπε . Κατάλαβα πως για να βρίσκονται σε τέτοια κατάσταση θα έχει γίνει κάτι πολύ σοβαρό αφού η μαμά τον είχε σαν αδερφό της . Φαινόταν εξαντλημένη και έτσι δίχως να ρωτήσω κάτι άλλο την άφησα να ξεκουραστεί . Ένιωσα δύο χέρια να τυλίγονται γύρω μου με τρυφερότητα . Ήταν της αδερφής μου η οποία με παρότρυνε να πάμε κι εμείς να κοιμηθούμε αφού θα είχαμε την επόμενη μέρα σχολείο . Την ακολούθησα μην θέλοντας να αποδεχτώ πως έχει γίνει κάτι κακό . Δεν θα δεχόμουν με τίποτα να χάσω αυτόν τον άνθρωπο από τη ζωή μου ! Δεν θα το επέτρεπα !
Την επόμενη ημέρα θα πήγαινε η μητέρα μου μόνη της στο νοσοκομείο Ο μπαμπάς δεν ήθελε . Από το βλέμμα στα μάτια του κατάλαβα πωε δεν μπορούσε . Δεν ήταν αρκετά δυνατός για να δει τον άνθρωπο με τον οποίο έκανε τόσο στενή παρέα , ουσιαστικά τον καλύτερό του φίλο , καθηλωμένο και χτυπημένο σε ένα κρεβάτι νοσοκομείου . Σε αντίθεση με εκείνον , εγώ ήθελα να τον επισκευθώ . Όχι τόσο για την περιέργεια που μου προκαλούσε το συγκεκριμένο γεγονός αλλά επειδή ήμουν απολύτως σίγουρη ότι η μητέρα μου και τα αγαπημένα μου άτομα χρειάζονταν όση περισσότερη βοήθεια και υποστήριξη μπορούσαν να έχουν αυτή τη στιγμή .
Μόλις ανακοίνωσα στην μητέρα μου την απόφασή μου να με πάρει μαζί της , προφανώς ξαφνιάστηκε μα δεν ήταν σε θέση να μου μιλήσει έστω για να με μεταπείσει . Έτσι μέσα σε λίγα λεπτά ετοιμάστηκα και είχαμε φύγει με το αυτικίνητο από το σπίτι . Η διαδρομή ήταν ήσυχη . Και οι δύο καθόμασταν αμίλητες έχοντας ως άκουσμα τα διάφορα τραγούδια που έπαιζε ο ραδιοφωνικός σταθμός . Κάποια στιγμή αποφάσισα να μιλήσω . Θα της ζήταγα να μου εξηγήσει τι έγινε γιατί κανείς από τους γονείς μας δεν θέλησε να μας μιλήσει και μας άφησαν στην άγνοια , θέλοντας φυσικά να μας προστατέψουν . Κάτι το οποίο δεν καταλάβαινα .
Δεν ήξερα τι θα έπρεπε να αντιμετωπίσω στο νοσοκομείο . . . Έτσι οπλίστηκα ψυχικά και ήμουν έτοιμη να αντιμετωπίσω οτιδήποτε και αν βρεθεί στον δρόμο μου . Θα αντιμετώπιζα την αλήθεια που με τόσο σθένος μου απέκρυπταν όλες αυτές τις μέρες . Θα έπρεπε να ήμουν δυνατή από τώρα και για πάντα , όχι για εμένα τόσο αλλά για τους άλλους . . . .
ESTÁS LEYENDO
I am a survivor, a fighter, a Queen!
Novela JuvenilΈνα ήπιων τόνων κορίτσι , η Λίζα , μετά από ένα γεγονός που γκρέμισε την ονειρεμένη ζωή που ζούσε μέχρι τα δεκαπέντε της χρόνια αναγκάζεται από τους γονείς της να μετακομίσει μαζί τους σε μια διαφορετική πόλη και να φοιτήσει σε ένα ιδιωτικό σχολείο...