Inainte de toate as vrea sa spun ca asta e prima mea poveste si va rog nu ma injurati prea tare (chiar daca cel mai probabil oricum nimeni nu va citi asta )
********................***********
Ok,cred ca ar trebui sa incep prin a ma prezenta. Eu sunt Kelly o ciudata de clasa a 9-a cu parul lung drept si saten , ochi mei sunt de culoarea cct-ului(acum serios de ce din toate culorile tu ai ales-o pe asta Doamne!?) . Lumea nu ma prea ia in serios din cauza inaltimi (1.60),bine poate si faptul ca reactionez inainte sa gandesc sau faptul ca ma imbrac mai...ummm ....mai diferit, face lumea sa adopte un asemenea comportament fata de mine. Desigur sunt si destul de batausa (tuturor din clasa mea le e frica sa ma jigneasca ) , dar am destul de multi prieteni:
Toby:e un munte in comparatie cu mine dar e cel mai bun prieten pe care il am ,e destul de bine facut ,are parul negru exact ca ummm ...pai nu gasesc o comparatie asa ca ganditiva la un par simplu negru si gelat ,ochi lui sunt verzi si amandoi suntem al dracului de perversi ;)
Lilly:ea e o paluga si cea mai de incredere persoana dupa Toby, e o fata foarte dezvoltata si un pic pufoasa dar e foarte frumoasa,are parul castaniu si ochi de un albastru de-ti pica plombele cand te uiti la ei, e una dintre putinele fete suportabile pt mine(ma mir cum de ea ma poate suporta)
Boss: pai numele lui adevarat e f ciudat dar el e bogat si se crede sefu' tuturor si toti l-au poreclit Boss. Nu-l pot numi chiar prieten dar el e tipu cu care fac toate tampenile si e cam afemeiat de felu lui ,desi e cam tot la fel de scund ca mine.
Wow,eu chiar nu prea am prieteni dar am povestit destul despre ei asa ca acum inapoi la mine(cea mai interesanta bine inteles).
Am cateva persoane in scoala pe care le detest in mod special dar nu am de gand sa le descriu,deoarece nu prea merita atentia mea asa ca am doar 1 cuvant de spus despre aceste persoane :
-Mandy-curva
-Wendy-curva
-Jessica-curva
-Vanessa-curva
Mda pai dupa mine mai mult de jumate din fetele de la scoala mea sunt ca cele 4 de mai sus dar numai cele 4 ma scot din pepeni intr-un mod in care doar ele o pot face.
*******...............*******
Pai cam atat a fost pt azi . Stiu ca a fost scurt dar fiind primul capitol a trebuit sa fac toate descrierile astea de rahat ca sa nu le fac mai incolo. Va rog spunetimi parerea si promit ca vitorul capitol va fi mai lung ,mai interesant si mai ciudat.
Nu ma intrebati de ce se numeste asa cartea sau de ce toate capitolele vor avea nume extrem de random.
CITEȘTI
I'm weird XD
Teen FictionPai ce pot spune? Asta e o carte tipic cartilor cu adolescenti,dar nu prea. Nu cred ca va veti astepta la toate lucrurile din aceasta carte dar pe unele chiar trebuie sa le scriu ca sa fie mai interesant putin. Si da nu am nici o ideea ce scriu pur...