Am simtit o mana ce ma batea pe umar,mi-am intors capul si l-am vazut pe...JAMES?! Stai ce cauta el aici? Adica presupuneam ca Boss il va aduce aici dar de ce exact acum? Daca ma gandesc mai bine nici nu stiu cat e ora si sunt moarta de beata.Dupa ce mi-am baut sucul am cerut câte ceva mai tare si se pare ca mam îmbătat.
-HEY!,mi-a strigat el in încercarea de a acoperi muzica ce bubuia de se rupea si tapetul de pe pereti.
-Hei,i-am răspuns eu la salut pe un ton mai linistit putin.
-VREI SA DANSAM?
Întrebarea lui mă luat prin surprindere,nu stiam exact nici eu daca vreau sau nu sa dansez . Asa ca mam prefacut ca nu lam auzit.
-KELLY!!!!!,începu sa îmi strige numele disperat.
-DA!
-VI SA DANSEZI?
Pfff...acum nu mă mai puteam preface ca nul aud din moment ce mia tipat in ureche.Destul de enervata mam ridicat si lam tras spre ringu de dans.
-O sa iau asta ca pe un da.lam auzit spunând mai mult pentru sine.
Ajunsi in locul cu multi oameni transpirati si obositi de atâta dans am început si eu sa dansez pe lângă el,mai mult frecându-mă de corpul lui.Nu prea realizasem ce făceam , pana in momentul in care el sa aplecat spre urechea mea si lam auzit spunând "te misti mai bine decât credeam".Atunci mam desprins de el si am încercat sa dansez cat mai normal,cand iam simtit mana pe unul dintre soldurile mele,traganduma puternic înapoi spre el.
Am continuat vreo încă 3 cântece după care ne-am asezat înapoi la masa noastră alaturi de ceilalți.A inceput sa ma doara burta si capul ,asa ca mam scuzat si am pornit spre baie.Cand am deschis usa BANG tipica priveliste ce o poti vedea in baia unui club: un tip reguland o tipa pe chiuveta.Nu pareau sa fie deranjati de aparitia mea. Mam dus intr-o cabina pentru a ma linisti.
JAMES P.O.V
Kelly lipsea de mai bine de 5 minute si nu stiam daca ar trebui sa ma duc sa vad ce are.
Pana la urma mam ridicat de la locul meu si am trecut prin lumea beata din club pana la baie.Frate aici fac slalom printre obstacole,nu gluma!Am ajuns in sfarsit si am intrat cu tupeu in baia fetelor(sa fim seriosi,aia e mai mult o baie unisex la ce orgie e pe acolo).
-Kelly? Esti aici? am intrebat batand usor in usa unei toalete.
Tot ce am auzit a fost:MMMMASDSFGABXANBCAYXNUJCA.
- CE? am intrebat nestiind daca astea sunt sunetele pe care le scoate atunci cand isi face treburile "murdare" in WC.
-MAMDXNBDFWYUANZMK.
Suna de parca ar fi retinuta de cineva.Sau poate avea ceva pe gura sau poate e doar prima mea banuiala.
-UMMMM....ok vezi ca intru.*am incercat clanta* No bine ca ii incuiat.
Am dat cu piciorul in usa si am scos-o din tatani.Ce am vazut ma socat: O Kelly pe jumatate dezbracata legata de maini,de picioare, gura ii era acoperita cu ceva bucata de material.Era rosie la fata si rimelu sau ma rog chestile cu care era machiata la ochi ,acum erau peste tot pe fata ei numai nu PE ochi.M-am grabit sa o dezleg,uni oameni oprinduse din ceea ce faceau pentru a privi.Uni voiau sa ajute dar le-am spus ca e in regula.Oricum Kelly nu cred ca ar vrea sa fie vazuta de multa lume la cum arata in momentul asta.
-Slava cerului! Mult ti-a luat.
-POFTIM?! m-am indignat eu
-Hai odata de aici,vreau acasa.
-Pai hai sa luam un taxi.Mai am eu ceva marunt...
-Bine...mai bine plecam neobservati,nu vreau sa puna restu intrebari,avand in vedere multimea nu va fi prea greu.
Asa ca am iesit de acolo neobservati si am mers la statia de taxi care era chiar vis-a-vis.Se pare ca mai ramase doar un taxi asa ca nu am mai stat pe ganduri si l.am luat.
Tot drumul Kelly arata extrem de speriata desi incerca sa nu o arate.Cand am ajuns acasa sa trantit pe canapea si a aprins televizorul. Nu mi sa parut istet din partea mea dar trebuia sa intreb neaparat,asa ca am facut-o:
-Vrei sa vorbesti despre asta?
-Nu. spuse ea pe un ton indiferent dar categoric
-Sti...as putea sa te ajut.
-Am spus nu,ok?
Stiam ca nu era ''ok" asa ca m.am dus langa ea si am tacut,cand va vrea va vorbi dar momentan ar trebui macar sa aibe pe cineva aproape.
-Apropo,spuse ea pe un ton bland si suav,multumesc,serios!
-Oricand,i-am raspuns cu un zambet strengar,probabil sa prins ca faceam aluzie la goliciunea ei de atunci ,caci m-am trezit cu un cot in burta.
Dupa asta a fost o noapte destul de linistita.
Am mai mancat ceva dupa care ne-am culcat asteptand ziua de maine...
***************************************************************************************
Sunt groaznica ,stiu. nu am avut timp sa postez deloc si capitolul asta e scris in graba si necorectat si scurt si naspa,dar sper sa fi fost macar cat de cat ok.Bine ma ca m-ati lasat sa corbesc singura capitolul trecut. Stiu ca sunt forever alone da chiar asa ma?
si mai ceva... s-ar putea sa postez f rar si capitole nu asa lungi dar incerc cat de cat sa fie totul ca lumea....
CITEȘTI
I'm weird XD
Teen FictionPai ce pot spune? Asta e o carte tipic cartilor cu adolescenti,dar nu prea. Nu cred ca va veti astepta la toate lucrurile din aceasta carte dar pe unele chiar trebuie sa le scriu ca sa fie mai interesant putin. Si da nu am nici o ideea ce scriu pur...