DAFUQ!?

31 4 4
                                    

Siiiiiiiiiiii ziua asta a fost una dintre cele mai ciudate zile posibile :|

M-am trezit dimineata la ora 7 ( m-am culcat pe la 3 noaptea) , cred ca ar trebui sa zic mai de graba AM FOST TREZITA ,de vecini mei insuportabili cu copilu' lor mic si idiot de vreo 4 ani ce plange intr-una. DE CE A TREBUIT SA STAU EXACT LANGA EI ?! 

Dupa acest eveniment "placut", bineinteles ca nu am mai putut dormi asa ca am decis sa ma pregatesc pt. scoala(app: am scoala de la 13:15 pana la 19:30).

M-am indreptat spre baie dupa ce miam luat un prosop si am decis sa-mi incep rutina de dimineata cu un dus. Mi-am dat jos pijamaua,ce era formata dintr-un tricou si niste boxeri,am intrat in cabina de dus si am pornit apa.Am asteptat acolo vreo 5 minute ca aceasta sa se incalzeasca  dar nimic.Avand in vedere ca deja m-am dat cu sapun , trebuia sa ma clatesc cu apa rece  -_- .

Dardaind mai tare ca un motan pus in congelator 3 zile ,mi-am infasurat prosopul moale in jurul corpului firav si am pornit spre dulap pentru a-mi alege hainele pe care le voi purta astazi.Am decis ca imi voi lua o fusta verde in carouri cu un tricou negru,larg pe care l-am bagat in fusta.In picioare mi-am luat niste tenisi verzi cu tinte si niste ciorapi negri pana la genunchi (v-am spus ca ma imbrac ciudat,desi eu nu prea vad care e problema).

Am mers in birou sa-mi termin din teme si sa-mi invat lectia la romana (app: la romana avem cea mai temuta profa din scoala),dar pe birou statea mult prea indragitul laptop. "Hai ca 5 minute in care imi verific Facebook-ul nu strica",mi-a soptit o voce in cap. Nu am mai asteptat nici o secunda in plus si am deschis laptop-ul. 

 *Narator P.O.V*

Era si normal ca Kelly sa piarda notiunea timpului,dar a fost adusa inapoi la realitate de tonul ei enervant de apel.

-Ce vrei Toby?! sa rastit Kelly nervoasa din cauza ca a fost intrerupta din urmarirea Vine-urilor amuzante.

-Ho ma tigroaico! Voiam doar sa te intreb daca imi poti da tema la mate?

-Mate? Da sigur stai numai o cli...AAAAAAAAAA!!!!!!! FUCK.FUCK.FUCK. ZIMI TE ROG CAT E ORA!

-Stai calma e doar 11:30.

-Umm....Toby crezi ca imi poti da tema la romana iar eu iti trimit niste poze cu tema la mate .

-Iar l-ai platit pe Cristi sa iti faca tema ? *Cristi=tocilarul tocilarilor*

-Vezi ca sti.Acum hai grabestete.

-Okok

Dupa ce Toby a inchis si si-au trimis temele unul altuia ,Kelly fiind o scriitoare foarte rapida a terminat tema la mate in juma de ora acum fiind 12 fix.Mai avea inca 30 de minute disponibile pentru a se impacheta si aranja putin.

Kelly trebuia sa fie in statie la ora 12:35 ,dar avand in vedere ca statia nu e decat la 2 strazi departare nu sa grabit.

Timpul a trecut iar fata a ajuns in statie la ţanc. De obicei in acel autobuz la ora respectiva sunt doar cativa batranei si copii mici,nimeni de varsta lui Kelly,in schimb astazi cineva ia atras atentia.

*Kelly P.O.V*

Dupa ce am intrat in mijlocul de transport cu care merg mereu la scoala,m-am asezat pe unul dintre scaunele de langa usa.Am fost norocoasa sa prind loc prin imbulzeala aia.Nici 10 secunde nu au trecut de cand mam asezat, ca cineva a si ocupat locul liber de langa mine. Mi-am intors lenesa capul sa vad cine e.Nu-l puteam recunoaste . Avea in jur de 16-17 ani,cam de-o varsta cu mine,ceea ce e ciudat deoarece pe aici sunt doar oameni trecuti de varsta a doua  cu nepoti,dar banuiesc ca oricum azi va fi ultima zi cand il voi mai vedea.

Cum am ajuns la statia de langa scoala m-am dat jos si am pornit spre vesnica inchisoare.

-Heeeeeeeeeeey bitch! ,mi-a stigat din fata scoli minunata mea prietena Lilly.

I'm weird XDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum