"LET THE PARTY BEGIN"

28 2 0
                                    

*Kelly POV*

Dupa ce am pierdut vremea pe laptop vreo 30 de minute ,am mers sa ma pregatesc pentru a pleca in centru ,unde trebuie sa ma intalnesc cu Toby si Lilly.Dupa ce m-am imbracat cu o bluza lunga alba,vesta neagra cu tinte si niste pantaloni  3 sfert, m-am incaltat si am pornit spre autobuz. Am ajuns exact cand a ajuns si el.Pfff ce noroc.

Am ajuns langa fantana din centru si i-am vazut pe amandoi venind spre mine cu niste fete gen:"trebuie neaparat sa vorbim". De la inceputul zilei aveam o senzatie ca aceasta zi nu va fi una relaxanta asa cum mi-am planuit.

-Hey ce-i cu voi?,am intrebat curioasa, desi nimic bun nu putea urma.

-Hai sa mergem la o terasa mai intai. mi-a raspuns Toby cu o fata seriosa,ceea ce e ciudat pentru ca el nu e serios mai niciodata

Dupa ce am ajuns la o terasa de prin centru Lilly a inceput sa caute ceva prin geanta iar eu am inceput sa vorbesc:

-Deci ce voiati sa-mi spuneti?

-Uite...,mi-a spus Lilly intinzandu-mi ceva.

-Ce-i asta?

-Tu ce crezi ca e?

-DACA ESTI GRAVIDA JUR CA IL OMOR PE IDIOTU CARE NU SI-A ADUS UN PREZERVATIV CU EL.,am urlat eu dandu-mi seama ca e un test de sarcina si ca e pozitiv.

-Aoleu,na pai eu cred ca trebuie sa plec inainte sa ajung casapit pana la moarte de ...cineva.A raspuns Toby cu o fata oarecum amuzata

Stai ...asta inseamna ca el si ea au... Nu ,nu poate fi .Desigur se vede ca se plac dar nu ar ajunge asa departe.Mai ales ca Toby e grijuliu si nu si-ar uita protectia.Adica,banuiesc ca n-ar uita-o.

Dar totusi se vede o urma de zambet pe chipul amandurora.Stai asa, nu cumva azi e...

-PACALEALA DE 3 MARTIE!!! 

-Wow.Ati fost buni de data asta.

-Trebuia sa vezi ce fata ai facut.

Dupa asta am izbucnit cu totii in ras.Si acum sa explic de ce nu inatai aprilie.Noi pe parcursul anului ne alegem 5 zile in care sa ne facem farse  ,daca am fi facut in 1 aprilie ar fi fost prea evident. Putem folosi orice metode de pacaleli (minciuni, piedici ,apa care te uda din cap pana in picioare,miere si pene lipite de tine,maioneza in loc de sapun,orice) si regula de aur este sa nu ne suparam prea tare.Cel sau cei care au facut farsele cele mai reusite si amuzante cu o reactie de neuitat trebuie sa fie dusi la un restaurant unde li se face cinste de cel care pierde.Se pare ca vom avea un castigator anul asta.Dar farsa mea e mult mai buna de atat asa ca prefer sa ma gandesc ca nu au gastigat inca.

Dupa ce ne-am plimbat prin centru si l-am tarat pe Toby prin magazine cu noi vreo 3 ore am decis sa mergem acasa ,sa ne schimbam si aranjam putin iar apoi sa iesim intr-un club pe la 11.

Dupa ce am ajuns acasa mi-am dat seama ca e prea liniste.Dupa cateva momente de gandire am realizat ca am uitat complet de James.Era deja ora 7 ,ma intreb cum de il poate suporta pe Boss asa mult ,dar daca stau sa ma gandesc astia 2 seamana oarecum.

Am lasat gandul asta de-o parte si am inceput sa-mi fac ceva de mancare. Am decis sa nu mananc mult ,pentru ca langa clubul unde mergem este un restaurant ce ramane deschis pana pe la 5 dimineata.

Mi-am terminat cartofi prajiti si carnea de pui ,ramasa de ieri, din farfurie si am vazut ca e ora 8 deci mai am timp sa ma pregatesc dar ar fi bine sa incep.

M-am dus in camera si am inceput sa scotocesc printre haine pana cand am gasit tinuta perfecta.Mi-am luat niste iegari mulati de piele , o bluza fara maneci sau bretele de culoare rosie si o geanta tip plic neagra.M-am dus in baie si m-am machiat putin ,dupa care mi-am onduat parul cu ondulatorul primit de la mama luna trecuta. Pot spune ca era un ondulator foarte bun.Mi-am facut si unghile cu negru si m-am pus pe canapea .Am aprins televizorul schimband canalele plictisita, cand deodata am auzit soneria de la usa.M-am ridicat lenesa de pe canapeaua confortabila si am mers sa-i deschid lui James.L-am vazut intrand tot numai un zambet.

I'm weird XDUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum