*Narator POV*
Saraca Kelly , nu poate dormi in pace nici astazi deoarece James a fost invatat ca pana si in weekend sa se trezeasca dimineata.
*James POV*
Dupa ce m-am trezit ,m-am uitat la ceas si am vazut ca e ora 8. Am facut un dus rapid si m-am spalat pe dinti.Eram sigur ca nu voi iesi din casa prea curand asa ca mi-am luat pe mine niste pantaloni largi si negri de trening cu un tricou alb.
Stomacul meu scotea sunetele unei balene pe moarte asa ca am coborat la parter ducandu-ma direct la bucatarie.Speram sa fi facut Kelly micul dejun ,deoarece sunt un bucatar ingrozitor,dar se pare ca nu l-a facut .
Stai asa,poate nici nu sa trezit inca.E deja 8:30 si ea inca doarme?! :O
Sper sa nu se supere daca o trezesc... M-am indreptat spre camera ei si am batut usor in usa de care erau lipite o gramada de postere cu cap de mort si cu semne precum“Go away“ sau “Do not enter“ .Wow,fata asta trebuie sa fie interesanta.
Nu am primit nici-un raspuns asa ca am decis sa intru.Cred ca atunci cand mi-a aratat casa a uitat sa imi prezinte aceasta camera.Avand in vedere ca se afla la capatul holului nu-i de mirare ca n-am observat-o. Acum,in schimb, fiind lumina mai buna pe hol mi-a luat destul de putin sa o gasesc.
Dupa ce am inchis usa in urma mea am ramas masca cand am vazut cat de mare si de ciudata e camera fetei asteia.Pereti erau albi si plini cu postere ce infatisau trupe rock iar mobila era neagra.Nu as fi crezut ca ea asculta rock.Nu arata a rockerita deloc si pare oarecum o fata buna. Sirul gandurilor mele a fost taiat de un foarte lung zgomot ce iesise din burta mea.
M-am apropiat de patul fetei,care apropo era imens,si m-am gandit daca ar trebui sa actionez cum fac de obicei sau sa fac impresie buna.As fi vrut sa aleg prima varianta dar luand in considerare faptul ca burta mea o ia razna si ea sar putea sa nu imi mai faca de mancare daca o trezesc in stilul meu ,am ales sa o iau cu binisorul.
-Hey Kelly trezirea,am inceput sa soptesc scuturand-o usor de brat.
-bahfuevcjyevns,(aici cred ca ea a bolborosit ceva dar nu am putut intelege)
-Hai trezestete ca mi foame.
-Maaaaaaaaaai 5 miiinu......,iar dupa asta a adormit la loc
-Nu vrei asa, facem altcumva!
Dupa rostirea acelor cuvinte am inceput sa trag patura de pe ea,ea tinea strans patura opunanduse. Normal ca in stadiul in care era nu putea sa isi castige patura asa ca mi-am indeplinit misiunea cu succes.Am vazut ca se ridica somnoroasa din pat si wow era in boxeri si tricou.Avand o fata langa mine cu asemenea forme as fi putut face multe in momentul acesta dar mor de foame si nu cred ca as fi in stare sa fac ceva.
-DE CE DOAMNE IARTA-MA MAI TREZIT LA ORA ASTA?!
-DE CE DOAMNE IARTA-TE MI-AI DAT UN PUMN IN BURTA?!
-Unul dintre motive este ca nu imi amintesc sa iti fi dat voie sa intri,un al doilea motiv ar fi acela ca ai tras patura de pe mine si ultimul dar nu cel din urma este ca te uiti la mine ca un caine in calduri!
-Sunt motive bune presupun.
-Zi odata de ce a trebuit sa fiu trezita asa brutal?
-Mie foame si habar n-am sa gatesc.
S-a ridicat din pat indepartandu-se de mine mormaind mai mult pentru sine “Baieti buni de nimic".M-am simtit nevoit sa zic ceva asa ca m-am trezit vorbind:
-Daca treci inapoi in pat iti arat de ce sunt buni baieti.
-Mda...daca imi aduc bine aminte stateam in pat acum 5 minute,si am vazut cat de bun esti la trezit fetele pentru ca nu esti capabil sa-ti faci de mancare!Acum iesi afara sa fac si eu un dus.
CITEȘTI
I'm weird XD
Teen FictionPai ce pot spune? Asta e o carte tipic cartilor cu adolescenti,dar nu prea. Nu cred ca va veti astepta la toate lucrurile din aceasta carte dar pe unele chiar trebuie sa le scriu ca sa fie mai interesant putin. Si da nu am nici o ideea ce scriu pur...