Capitolul 3

21 2 0
                                    


P.O.V Ella

Ma trezesc si observ ca in casa e foarte liniste, apoi ma uit la ceas, acesta indicandu-mi ora 3 dupa-amiaza. Cobor din pat, indreptandu-ma spre baie pentru a-mi face rutina. Imi fac un dus rapid, apoi ma imbrac cu un tricou negru deasupra buricului, o pereche de pantaloni scurti negri si o camasa rosie in carouri.Ma incalt cu o pereche de conversi negri cu alb, iar ca accesorii mi-am luat un ceas negru si o pereche de ochelari de soare, iar la machiaj am optat pentru un ruj nude, creion de ochi negru si putin rimel. Cobor la bucatarie unde ii gasesc pe Mike si Ash facand cafeaua.

-Neata, spun si ma frec la ochi.

-Neata, raspund cei doi somnorosi.

-Bei cafea? Ma intreaba Mike.

-Da

-Ma doare capul foarte rau de aseara de la muzica si de la whiskey amestecat cu vodca, se plange Ash si-si maseaza tamplele.

-Stai un pic, spun simultan cu Mike dupa ce procesam spusele lui Ash.

-Tu ai fost cu ea cand a baut?

-Aaaa...

-Nu pot sa cred! Tu ai baut cu ea.

-M-a provocat si mi-a zis ca-s mata fricoasa, se apara el.

-Asa ceva e imposibil, zic exasperata si ma ridic de la masa, mergand spre sufragerie. Acolo ii vad pe Luke si Calum uitandu-se la Sponge Bob Squarepants. Ei se uita la mine, imi fac semn din cap drept salut si continua sa se uite la desene. Ma asez intre cei doi pe canapea, Luke punandu-si mana dupa gatul meu, mie aparandu-mi un zambet tamp pe fata.

-Ce planuri avem azi? Sparge linistea Mike venind din bucatarie, ca apoi sa-i arunce o privire cu subinteles lui Luke.

-Pai mai avem o saptamana si incepem liceul si noi nu avem nimic luat, zice Calum.

-Atunci ce mai asteptam? Sa mergem la cumparaturi, spune Luke ridicandu-se de pe canapea.

Fiecare a plecat spre camera lui, mai putin eu care a trebuit sa o trezesc pe Katherine. Am intrat in camera, iar Kath era intinsa pe tot patul si injura ca mai apoi sa inceapa sa dea cu pumnii in perna. I-am chemat pe baieti, acestia venind repede. Mike isi usca parul, fiindu-i doar talia acoperita cu un prosop. Calum era cu pantalonii in vine, Ash arajandu-si bandana, iar Luke cu periuta de dinti in gura. Dupa ce au vazut i-a pufnit rasul si filmau micul show.

Intr-un final am plecat de acasa si am ajuns la mall. Ajunsi acolo, fiecare s-a dus sa-si cumpere ce-i trebuia. Peste cateva ore ne-am intalnit toti la iesirea din mall.

P.O.V Ashton

Inainte sa plecam acasa am fost la supermarket sa cumparam de mancare. Am umplut cosul cu tot felul de junk food si sucuri.

Am ajuns acasa si am facut floricele, iar sucurile si restul mancarii le-am dus in subsol, unde avem un home cinema.

-La ce gen de film ne uitam?ii intreb.

-Actiune, vine Cal cu o idee.

-Horror, intervine Luke.

-Eu zic tot horror, aproba Kath. Si ea, zice si-i ridica mana Ellei.

-Actiune, spune si Mike.

-Nu pot sa cred ca ne tradezi, zice Kath si se tranteste pe un scaun dramatic.

-Ash.. Tu decizi, intervine Ella, toti uitandu-se la mine.

-Ai grija, ma ameninta Katherine.

-Aaaa... Sa fie horror,decid eu.

Sinful SingersUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum