#1 Spotkanie z bratem

4.6K 228 14
                                    

BRAJAN
Jest godzina 12:40 a ja się dopiero obudziłem.. Są wakacje i nie mogę tracić dnia na spanie. Razem z naszą paczką chcemy wyjechać na cały miesiąc nad morze. Mam oczywiście nadzieje, że Emma pojedzie z nami, ale w sumie jest najmłodsza z nas wszystkich więc raczej mama jej nie puści w dodatku z nami.. Zawsze jej powtarza, żeby zmieniła towarzystwo. Idę na dół coś zjeść. Idąc po schodach na dół usłyszałem mojego brata z którym nie widziałem się już dobre 5 lat, z uśmiechem na twarzy podbiegłem się przywitać. Byłem tak podekscytowany jak jakiś mały dzieciak.

Siema stary! - krzyknąłem przytulając się do mojego brata.
Cześć, widzę że się bardzo stęskniłeś! - odpowiedział z uśmiechem.
No a jak, tyle lat cię nie widziałem. Jak tam masz już kogoś? - spytałem unosząc jedną brew do góry - mama mi mówiła że tylko imprezy ci w głowie - zaśmiałem się.
Tak mam narzeczoną, nie jestem już gówniarzem okey.A ty jak tam w sprawach sercowych?- spytał.
- Aaa, szkoda gadać, podoba mi się taka jedna ale jest moją przyjaciółką i nie chciałbym żeby to się skończyło - odpowiedziałem.
- Uuu trochę słabo.. - odpowiedział drapiąc się po karku - może ją zaprosisz dzisiaj na obiad?
- Nie wiem czy się zgodzi.. - odpowiedziałem - pobiegnę do niej napisać.
- Jasne leć - odpowiedział.

EMMA

Obudził mnie SMS od Brajana ale zanim go odczytałam spojrzałam na godzinę.. COOO?! 13:30 Jezu.. dzięki Bogu ze napisał

Od Brajan ;*
Hejka Em, jesteś dziś zajęta może?

Do Brajan ;*
No hej, nie mam planów. Mów co kombinujesz :D

Od Brajan ;*
Mój brat przyjechał i chce cię poznać :D Wpadniesz na obiad?

Do Brajan ;*
Jasne, czemu nie :D

Od Brajan ;*
Bedę po ciebie za 30 minut :D Buziaczek ;*

-----------------------------------------------------

To moja pierwsza książka :D Jeśli jest ktoś chętny aby zrobić okładkę niech piszę ;)))

Zakochany w przyjaciółceOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz