BRAJAN
Dzwoniłem do niej chyba z 3 razy ale miała wyłączony telefon. Pewnie już śpi.. Która to jest godzina? 00:30 dobra idę pod prysznic i kładę się spać. Jutro do niej pójdę z rana.
Umyłem się i nie mogłem zasnąć cały czas myślałem o Em.. Postanowiłem, że wyślę jej sms
Do Emma ♥ 1:50
Przepraszam cię bardzo, grałem z Nathan'em w fife a telefon miałem w pokoju. Nie jestem zły, i mam nadzieje, że ty też ;/
Emma
Obudziło mnie pukanie do drzwi, byłam zła na osobę, która budzi mnie tak rano. Zaspana powiedziałam WCHODŹ. W progu ujrzałam Brajana.
- Hey Em - powiedział.
- Cześć? Co ty tu robisz tak rano? - spytałam.
- Wiesz, chciałem cię przeprosić za to, że ci wczoraj nie odpisałem jak pisałaś..
- Dobra zapomnijmy o tym. Było minęło - odpowiedziałam z sztucznym uśmiechem.
- Em.. Co się dzieje? - spytał siadając na krześle przy biurku.
- Nic się nie dzieje - odpowiedziałam.
- Przecież widzę.
- Dobra powiem ci, ale daj mi 10 minut ok? Wstanę, ubiorę się i pójdziemy się przejść - odpowiedziałam z nadzieją, że się zgodzi.
- Dobra czekam na dole - odpowiedział.
Ubrana w to:
Zeszłam na dół.
- Idziemy? - spytałam.
- Tak chodźmy - odpowiedział.
Brajan
Szliśmy w kierunku parku, nagle przewała tą ciszę słowami
- Mój tata wczoraj się upił..
Widziałem w jej oczach łzy jak to mówiła..
- Zrobił ci coś tak?! - spytałem zdenerwowany.
- Mi nie.. Ale mojej mamie tak. Płakała a on nadal na nią krzyczał.. - odpowiedziała po czym się rozpłakała. Przytuliła się do mnie mocno.
- Co za sukinsyn.. - przytuliłem ją mocniej.
- Ja nie mogę już tak dłużej rozumiesz?! Dzień w dzień to samo.. Ciągłe kłótnie.. On ją bije a ona nie umie się bronić.. A ja jej nie pomogę bo mi też przywali.. - odpowiedziała odsuwając się ode mnie.
- Em wiesz, że możesz liczyć na mnie tak? - odpowiedziałem.
- Ta, wczoraj właśnie widziałam jak mogę - po czym wstała i pobiegła w stronę swojego domu.. Byłem na siebie wkurwiony i jeszcze za nią nie pobiegłem.. Jaki ja jestem kurwa głupi.
Wróciłem pod jej dom i wsiadłem do samochodu. Chwilę później byłem już pod domem Samanty.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ktoś to w ogóle czyta? :D Kolejny rozdział.. i chyba nie tak nudny jak poprzednie. Oceńcie sami :D
CZYTASZ
Zakochany w przyjaciółce
Genç KurguZAWIERA WULGARYZMY Brajan jest po uszy zakochany w swojej przyjaciółce Emmie. On i ona są przyjaciółmi więc chłopak nie chce zniszczyć tego wszystkiego. Chłopak i jego przyjaciele planują wyjazd nad morze. Czy tam losy bohatera i Emmy się odmienią...