HARRY'S P.O.V.
- A więc tak to jest rozumiesz już? Czy wytłumaczyć ci jeszcze raz?- zapytałem jej.
- Czekaj chyba rozumiem...ale...ale dalej nie mogę uwierzyć że cie znam alee-e Harry schlebiasz mi ale ja ja nie chcę być twoją "dziewczyną" nawet jeśli to ma być udawane. Byłam w śpiączce 12 tygodni, Harry ja prawie nic nie pamiętam. Ostatnią rzecz jaką pamiętam to ostatni dzień wakacji. (((to już może bardziej nie do książki ale nie pamiętam kiedy dokładnie przyszedł do szkoły Harry wiec niech to będzie 1 września)))
- Jejku dlaczegooooo...???!!?- a ona powiedziała tylko jedno.
- Harry oprócz tego że jestem twoją fanką... to cie prawie w ogóle nie znam...- to właśnie wyszło z jej ust...nie myślcie sobie nic....... XDDDDMADISON P.O.V.
- Harry oprócz tego że jestem twoją fanką... to cie prawie w ogóle nie znam...- odpowiedziałam. Bo to była prawda byłam w śpiączce ponad 3 miesiące po tym jak podobno byłam na imprezie z super gwiazdami której kurwa nie pamietam , podobno przyjaźnie się z One Direction i 5SOS, tak w ogóle nic zajebistego kurwa z tego co mi się przydarzyło ja pierdole nie pamiętam i normalnie chyba jakiegoś kurwa wstrząsu dostanę bo podobno udawałam że jestem dziewczyna Harrego. Ale z drugiej strony narazie wole żebyśmy się lepiej poznali i może zostali przyjaciółmi ale...żeby być jego dziewczyną, No dobra może udawaną ale i tak nieeeee bie jestem gotowa ja muszę to przemyśleć. Jak ja mogłam się tak szybko posunąć do tego. Poza tym już wiem dlaczego od zawsze nienawidziłam Taylor Swift która mnie jakimś jebanym gównem odurzyła walnęłam w coś i znalazłam się w szpitalu na 3 miesiące i kurwa straciłam juz prawie połowę drugiego półrocza. Na dziś już koniec dopiero co trzy dni temu wyszłam ze szpitala i przez Harrego wszędzie kurwa są jebani paparazzi aghhhg japientkdzkxgehejdyevsjxhcx!!!! Za dużo jak na jeden raz się dowiedziałam o "superimprezowejmadison".
Dobra idę spać :(((__••••••____¥¥¥¥_¥¥¥¥¥_¥••••••••_£.$|^.,>|$\£.*
Dobra ludzie a wiec tak długo mnie nie było muszę zrobić jakąś nie wiem okej na weekendach i może w jakieś dni jak będę miała wolne będę pisała Peace ✌️✌️
///06.04.17/// Juliett xx