Жихүнд нөхцөл байдал үнэхээр аймшигтай санагдаж, сэтгэл санаа нь түүнийг дотроос нь идэж, зогсолтгүй чичирч байсан болохоор хэзээ ч хамаагүй унаад өгөхөд бэлэн байлаа. Тэр энэ байдлаа нуухыг хичээж байсан ч хөвгүүд түүний энэ байдлыг шуудхан л мэдэрч байв.
Тэр 3 жилийн өмнө гэрээ орхин явахдаа нүүрэндээ томоос том инээмсэглэл тодруулан аав ээжийнхээ бахархал нь болно оо гэж амлалт өгсөн. Аав ээж 2 нь ч түүнийгээ чадна гэж итгэсэн учраас нуруун дээр нь хөнгөхөн цохиод баярын нулимстайгаар хүүгээ үдсэн.
Bighit-д бэлтгэгдэх эрхтэй болсон өдрийг өөрийнхөө амьдралын хамгийн аз жаргалтай өдөр гэж бодсон. Гэвч тэгэхэд тэр бусдыг өөрт нь ингэж хандана гэж төсөөлж ч байгаагүй. Түүний ханаруу түлхүүлсэн бие рүү 6 хүний үзэн ядалтын харц төвлөрч байхаас илүү бүх амьдралаа гэртээ бүгэж өнгөрөөсөн нь дээр гэж тэр боддог.
Жихүн тэднийг дараагийн удаа юу хийх бол гэж айж эхэлсэн. Тэд түүнээс залхсан, одоо хангалттай гэж хэлчихээд тус тусын унтлагын өрөөндөө ороод унтахаар явсан. Гэтэл тэр энд байсаар л. Өөрийн мэдэлгүйгээр...зүгээр л...одоо тэгчихвэл юу тохиолдох бол? ингэчихвэл яах бол? гэж хаширладаг болчихсон.
Юу болно гэж бодсон бол? Унтчих л юм бол хөвгүүд түүний зургийг аваад олон нийтийн сүлжээнд тавьж "хариуцлагагүй trainee" гэж бичих байх?
Ямар ч зүйл боломжтой. Үгүй гэж үү?
Жихүн өрөөнийхөө хаалгыг онгойлгохдоо Жимин Жонгүг Тэхён 3-г ямар нэгэн галзуу зүйлс хийгээд сагсуурч байдаг ч болоосой гэж хүссэн. Гэвч тэрний өмнө хов хоосон орон зай.
Тэд мэдээж ах нарынхаа орон дээр тухтай гэгч нь унтаж байгаа байх.
Жихүн ариун цэврийн өрөөг хүнгүй болохыг хүлээн суухдаа нулимсаа тэвчихийн тулд уруулаа цус шүүртэл нь хазаж байв.
Нүдээ аних төдийд л өнөөдөр юу болсныг эргэн санаж байлаа.
(Бан продюсерийн шахалтаар хөвгүүд ойр ойрхон ярилцлаганд ордог)
"Хусог хааччихсан юм бэ?" гэж хөтлөгч Намжүүн-с асуухад тэр "гэмтчихсэн" гэж хэлэхэд гишүүд бүгд сэмхэн Жихүн рүү ширүүн харц шидэлцгээж Намжүүн үргэлжлүүлэн
"Тэгээд л тэр өнөөдөр энд алга" гэв.
Зохиолч: Мундаг хүн болох гээд ойрхон update хийчихлээ xD
YOU ARE READING
Далдуур
Teen FictionBTS бол өөрсдийн дуу, бүжиг, реп болон гайхам нөхөрлөлөөрөө бусдад танигдсан алдартай к-поп хамтлаг юм. Гэхдээ хэрвээ тэд далдуур маш удаанаар үхэж байсан гэвэл та яах вэ? Бас тэд анхнаасаа 8уулаа байх ёстой байсан гэвэл? . 'Teen Fiction' төрөлд 70...