Roztomilé dobrodružství

10 2 0
                                    

Ráno mně probudí zpěv ptáků. Tak krásně jsem se dlouho nevyspala. Sednu si na postel a promnu si oči. Rozhlédnu se kolem sebe. Přijdu k oknu a otevřu ho. Prohlížím si ty stromy a chaloupky. Převléknu se a seběhnu dolů po dřevěných schodech. Vše je tam dřevěné.
,,Dobré ráno ve spolek"
Všichni:,,Dobré ráno"
Na stole mně již čeká bylinný čaj, chléb se sýrem a miska plná malin. Sním snídani a vyběhnu ven. Je tam Tauren který se stará o svého bělouše.
,,Dobré ráno Elizabeth"
,,Dobré ráno Taurene"
,,Jak si se vyspala"
,,Do růžová"
,,To jsem rád tohle je můj Bělouš. Jmenuje se Asan"
,,Ahoj Asane ráda tě poznávám"
,,Kam míříš?"
,,Chci to jít prozkoumat do lesa"
,,Tak to hodně štěstí"
Vyšla jsem pěšinou mířící přímo do lesa. Cesta byla pěkná. Všude kolem zpívali ptáčci a šustěli stromy. Jdu tak dál když v tom uprostřed cesty je malinkatá bílá koule. Vždyť to je malý králíček. Asi je opuštěný. Vzala jsem ho do náruče a pohovka si ho. Bylo to ještě mládě. Otočila jsem se a vydala se zpět do vesnice. Spatřila jsem Taurena.
,,Taurene něco od tebe potřebuji"
,,Tvé přání je mi rozkazem"
,,Našla jsem v lese uprostřed cesty opuštěného malého králíčka."
,,Neviděla jsi u něj jeho maminku"?
,,Ne".
,,V tom případě ho zkontroluji"
Tauren ho vzal do náruče a celého prozkoumal.
,,Je zdravý ale nemá maminku bude se ho muset někdo ujmout a krmit z láhve".
,,Já se o něj ráda postarám"
,,Výborně alespoň budeš tady mí nějakého kamaráda mimochodem je to kluk"
,,Budu ti říkat Charlie"
Tauren došel pro láhev a ukázal mi jak mám Charlieho krmit. Potom jsem se toho ujala sama. Nejlepší den.

Příběh Elizabeth SmithovéKde žijí příběhy. Začni objevovat