Strach

15 3 0
                                    

Další nádherné ráno. Zajdi si do koupelničky a začnu hygienu. Seběhnou dolů po schodech.
Všichni sedí u mapy a něco do ní zapisují.
,,Dobré ráno všichni"
,,Dobré ráno Elizabeth"
,,Říkejte mi prosím Ellie"
,,Fajn Ellie"
Dám si snídani.
,,Co plánujete?"
,,Velkou bitvu." ,,Proto jsi tu musíme ji vyhrát nebo se celá strana kouzel zřítí"
Už jsem se radši na nic neptal a snažila se plně vyhnout tomu že já budu někde bojovat. Já nejsem dobrá v tělocviku. A že bych měla jet na koni a střílet z luku na 500 lidí. Ne to nechci. Šla jsem na horu a zjistila že je Charlie vzhůru. Vzala jsem si ho do náruče a posadila se na postel. Hrála jsem si s ním. Položila jsem ho na postel a zaběhla dolů pro mlíčko. Charlie byl hrozně rád že dostal snídani. Spinkal v malém hnízdečku z kusů starých látek. Byl tak roztomilý. Malí králíčci jsou ale pořád ospalí a proto si Charlie docupital ke svému pelíšku a zachumlal se do něj. Nechala jsem ho a šla jsem dolů s tím že si chci promluvit s Taurenem. Dole však byla jen služebná co se o sídlo starala.
,,Je tady Tauren"
,,Vidíš ho tu snad?"
,,A nevíte kde je?"
,,Myslím že je ve stájích"
Šla jsem ke stájím a koho nevidím Tauren tam převrácí seno koním.
,, Ahoj Taurene chci s tebou mluvit"
,,Ahoj Ellie co potřebuješ?"
,,Víš bojím se že to nezvládnu?"
,,Co nezvládneš?"
,,Bojovat s nějakým vojskem vždyť neumím ani jezdit na koni, střílet z luku, uchopit meč..........."
,,Neboj se Ellie to zvládneš máš to v krvi"
,,Co když vás zklamu"
,,Ty nás nezklameš." ,,Zklamala bys nás kdybys to vzdala" ,,A teď už běž mám tu práci"

Příběh Elizabeth SmithovéKde žijí příběhy. Začni objevovat