Esti foarte curioasa

125 15 19
                                    

Alex rosi: eu iti multumesc ca ai acceptat sa fii iubita mea! Si imi da un pupic pe nas... Acum hai la masa!

Coboram la masa ,acolo ne astepta mama si probabil domnul Michel.
Eu: buna seara!
T.A.(Tatal lui Alex): Mya, te rog, comportate normal. Simitete libera. Sotia mi a spus ca vroiai sa o strig pe nume, asa ca daca ei ii spui mama, mie imi spui tata. Si bine ai venit in familie!
Eu:multumesc, tata.
La masa toti discutau despre ziua lor, numai eu eram un pic pe ganduri. Mi am dat seama de un lucru, si acela e ca .....m am indragostit, de el, nuuuu, nu trebuia sa fac asta. Dar, e foarte dragut.....
Ax: Mya, vrei desert?
Eu: ou, a da sigur, ce avem?
M.a: inghetata!!!
Ely: de care vrei?
Eu: fistic! Ador fisticul!

Alex imi aseaza in fata un bol cu 5 cupe cu inghetata de fistic acoperite cu bombonele.
.
.
Stau la mine in camera si o inspectez. Are o baie extrem de mare, dulapul e plin ochi cu haine de firma, cartile sunt geniale, patul e asa pufos, dar mai sunt2 usi, una Roz i una Alba. O deschid mai intai pe aia alba. Da intr o alta camera, aud pasi....
Ax: esti foarte curioasa!
Ma intorc si il vad numai in prosop....
Eu: ammm, nu stiam ce e cu cele 2 usi...si....amm...da a pa....
Si am fugit inapoi la mine in camera. Deci inseamna ca aia roz duce spre camera lui Ely. O deschid si o vad pe Ely, cu castile in urechi, si cantand....
Eu: Ely!
Ely: ou, hey Mya, vad ca ai inceput sa vezi ce e cu toate usile, ha?
Eu: mda, pot vorbi ceva cu tine?
Ely: da sigur, spune.
Inu face semn sa ma asez pe pat langa ea.
Eu: pai, eu chiar il iubesc pe fratele tau....
Ely: stiam, ai idee de cand planifica camera aia? Parintii nostri, ne au spus ca o sa mai fie o fata in casa, si asta ca sa nu te mai muti in alta tara. Camera aceea a fost sala de spor a lui Alex, acum, noua ta camera.
Eu: dar, cum stia ca eu o sa fiu acea fata?
Ely: nu stiu, noua ne a spus ca esti mai copilaraosa, atat. Nici macar un indiciu. Alex a lucrat zi si noapte, fiind ca a vrut sa fie din inima.
Eu: ....cat de dragut din partea lui.....
Ely: hai sa iti mai arat ceva la camera.
Mergem inapoi la mine in camera, iar dupa un raft cu carti, mai era o usa.
Ely: asta eu am facut o, daca vrei vre o data sa stai singura fara ca nimeni sa nu stie unde esti, tragi de cartea aceea cu printese si ti se deschide usa, si acum hai sa intram.

Inauntru era foarte, ROZ. Adica parchet roz, mobila roz covor roz, leagan roz, pana si televizorul si calculatorul e roz.

Ely: am si eu o usa  deasta, care duce tot aici, deci daca vrei sa mai vorbim ne intalnim aici. A si inca o chestie, de unde e ursu ala mic?
Eu: pai, Alex mi la dat....
Ely: ooooo ce qt..... Hai ca ma duc noapte buna!
Eu: noapte buna.

Merg inapoi in camera si inchid usa magica(mama ,ma simt ca in desenele cu Scooby Dooby Doo) . Ma arunc in pat , dar nu inainte sa ma schimb ai sa imi fac un dus si sa ma spal pe dinti. Si acum visele sa vina la mine.

Hey, v a placut? Ne citim maine, va pup😘😘😘😘

Tu....   //In Pauza//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum