Acum...la somn, dar cineva ciocane la usa...era....Alex?
Ax:am...Mya...pot sa dorm cu tine?
Spune el cu o perna in brate si cu o fata de catelus plouat (Andreea1Dery i just love your puppy dog eyes)
Eu: a..ok...hai aici...ii fac loc in pat si asez paturica pufoas mai bine. El se asează langa mine si ma priveste.
Ax:Mya...mi a fost foarte dor de tine...
Eu: si mie Alex...si mie...spun si ma pun mai langa el, acesta ltrangandu ma in bratele sale si adormind.Dimineata a venit repede, iar cu ea un chef "maaaaxim" de mers la scoala. Alex inca doarme, asa ca am intrat in baie ca sa ma pregatesc. Mi am facut un dus rapid, m am imbracat ceva mai gros, deoarece...e Decembrie! Si azi e ziua mea!Si Vine Craciunuuuu! Mi am luat un pulover alb pufos cu niste blugi albi , ghetutele mele negre cu blanita alba si geaca negra. Cand am iesit din dresing, Alex nu mai era in pat...a plecat? Am mers la Ely care era si ea gata si am coborat jos si ne am luat cate un mar si am iesit afara. Masina lui Alex nu e...unde a plecat?
Eu: Ely...stii ceva de Alex?
Ely: Nu? De ce?
Eu:Aseara a dormit cu mine si-
Ely: stai! A dormit cu tine?!
Eu: doar a dormit nebuno!si de dimineata cand am intrat in camera...nu era...
Ely: nu stiu...l ai sunat?
Eu: nu..stai!
Am icercat sa il sun de milioane de ori insa nu raspunde.
Eu: ely..daca a patit ceva?
Ely: Mya stai calma...probabil ca e la scoala...apropo...
Ely scoate din buzunar o pungulita roz cu inimioare in care se afla o bratara de la Pandora.
Ely: la multi ani fato!
Eu: Ely..Mersi!spun si o iau in brate iar la scurt timp ajungem la scoala.
Am mers la clasa si m am asezat si eu si Ely in banca. Am mai incercat sa il sun pe Alex dar acelas rezultat. Deodată intra Cosmin in clasa, urmat de Tony care vin spre mine.
Eu: am...ce vreti?
Ei nu zic nimic, doar ma ridica din scaun si ma duc in brate cu spatele, insa pot vedea ca mergem in partea parasita a scolii. Baietii ma pun jos si imediat cum m au pus m am dat mai
In spate pana m am lovit de cineva care m a strans in brate si m a ridicat pe sus. Am incercat sa ma zbat dar...nu am reusit. Acel cineva M a intors cu fata spre....Yeee am postat! Sper ca v a placut nu uitati sa imi dati si mie o steluta, deoarece ma motivează sa continui cu aceasta carte si sa încerc sa postez mai des.
Va puuup😘😘😘😘
CITEȘTI
Tu.... //In Pauza//
RomansaMya, o fata timida si draguta, din clasa a 9a care se îndrăgosteste de un baiat, rebel si dur, din clasa a 11a.