Nu are cum!

97 16 16
                                    

Dimineata! Ma trezesc si Imi fac rutina. Cand ies din baie, il observ pe Alex care statea intins pe pat si alaturi o tava plina cu fructe. Se ridica si ramane uimit...de ce?
Ax: Buna dimineata Mya, ai putea sa iti pui niste haine pe tine? Nu de alta, dar ai 15 ani si....
Mda nu am observat ca eu inca mai am prosopul pus in jurul bustului. Rosesc mai rau ca o rosie coapta, si fug spre dresing. Imi aleg o pereche de tenisi rosi, niste scurti si o bluza alba scurta, totusi inca e cald. Alex inca mai era in camera.
Eu: neata si scuze pentru mai devreme, ce e cu astea?
Ax: din moment ce esti impreuna cu mine, trebuie sa fii tratata ca o printesa, sau vrei sa te tratez ca o "sclava"?
Eu: nnu.....ador asa cum suntem. Dar ce sunt eu penru tine?
Ax: .....iu-bita mea, cred....
Spune el inrosindu se si plecandu si capul.
Ax: eu ce sunt penru tine?
Eu: pai....daca esti dragut cu mine si nu ma ranesti.... cred ca iu-bi-tul mmeu....
Alex s a ridicat in picioare si m a luat in brate. Isi pune capul pe umarul meu si, ii pot simti lacrimile ce cad pe ticoul meu.
Ax: stii de cand asteptam sa imi spuna cineva asta? De cand asteptam o fata ca tine?
Eu: nu mai plange....
Ii i au fata in maini si ne privim in ochi. Eu acum observ ca are ochii albasti. Fara sa imi dau seama, buzele mele au facut contact cu ale lui, dar nu era un sarut dala, doar un pupic pe buze mai lung... ne despartim si el ramane uimit.
Eu: scuze....nu stiu ce m a apuct....
Ax: esti prima fata care ma pupa asa... esti speciala ....
Iar rosesc. Aud din spatele nostru un sunet.
Ely: ha?! Nu pot sa cred.....sunteti asa dragutiii!!!!
Ax: Ely, ce ti am spus eu?
Ely: sa nu ma mai furisez....
Ax: si tu ce ai facut?
Ely: v am spionat.
Eu: Alex, las o ! Eu ma bucur ca ne a spionat. Asa a vazut cat te iubesc. .....
Ramasera muti. Telefonul meu incepe sa sune, era Alma....
Convorbire telefonica...
Alo?
Mya! Trebuie sa vorbim!
Ce s a intamplat?
Sora mea, a venit acum de la scoala! Si a fost agresata!
De catre cine?
De Alex, iubitu tau!
E imposibil, te minte, el a stat cu mine toata ziua! Nu are cum!
Ea a zis ca a fost la scoala sa isi ia niste cărți si cand sa iasa a fost prinsa de catre Alex. Asta acum jumatate de ora .
Din nou Alex a stat cu mine in tot acest timp. Stam aproape de 2 ore in camera. Ti o poate comfirma si Ely.
Acum ii iei apararea, ce mai prietena. Acum sora me nu mai iese din camera. Sa ii multumesti din partea mea. Pa!
Stai Alma! Si a inchis.

Alex si Ely se uitau foarte ciudat la mine.
Ely: ce s a intamplat  ?
Ax: ce e cu mine?
Eu: trebuie sa mergem la Alma , ACUM!

Calm, nu va panicati, o sa mai vina unu. Imi cer scuze ca nu am pus capitol ieri da am adormit cu telefonu in mana😂😂
Ne citim in cateva ore.....

Tu....   //In Pauza//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum