De ce stai cu Alex?

137 12 14
                                    

Azi avem scoala. Ma trezesc, imi fac rutina si ma imbrac intr o bluza roz cu dantela si intr o pereche de blugi negri, iar in picioare imi i au o pereche de tenisi albi. I au micul de jun alaturi de Ely si mama, ma intreb unde e Alex. Ne luam gentile si iesim afara, dar spre surprinderea mea, Alex era langa masina, asteptandu ne.
Ax:  crede am ca nu mai iesiti! Ely tu stai in spate!
Ely: evident!
Eu: si eu unde stau?
Ax: in fata, langa mine, evident.
In masina nimeni nu a mai scos un cuvant, se auzea doar muzica pe fundal.
Ajungem in fata portii iar cand sa ies Alex ma opreste.
Ax: ateapta ma aici, ma duc sa parchez masina si vin.
Zis si facut. Ely mi o ia in fata iar eu astept.
Ax: mergem?
Eu: desigur...
Alex ma ia de mana si pasim  spre curtea scolii. Amandoi zambeam si ne comportam ca un cuplu. Alex ma conduce spre clasa, imi da o imbratisare si un pupic pe frunte si plaeca, dar alerg spre el si il iau in brate. Acesta se inoarce spre mine iar eu ma ridic pe varfuri, deoarece 1,77 cu 1,55 mde... si il sarut scurt.  Pot sa vad fetele tuturor elevilor si sa aud cum injura unele fete.

Orele au trecut relativ repede, am luat un 10 la chimie si unul la matematica. Dar mai avem o ora.... sportul....urasc sa fac sport. Merg spre vestiar cu Ely, unde ne schimbam in echipament. Eu si Ely putam colanti Roz si respectiv galbeni si in sus eu am o bustiera sport ( nu mai stiu cum se numea) neagra iar ea un maieu tot de aceeasi culoare si mai avea si  o bluza mai transparenta pe umar. Am isit pe teren, iar toate  fetele se aduna in jurul meu.
Al(Alina): Mya, cum de ai un corp asa de frumos?
Da am uitat sa mentionez ca in ciuda trecutului meu, ma reapucasem sa fac gimnastica.
Eu: fac gimnastica.
An(Anastasia) : si de ce stai cu Alex? Pentru ca e clar ca nu esti iubita lui, lui ii plac mai dure si mai mari ca tine, nu copilaroase si fragile!
Eu: pai....
Ax: Mya, broisica mea! Sunt aici!
Ma intorc si il vad pe Alex cum imi face cu mana. Fara sa mai stau pe ganduri, am fugit spre el si i am sarit in brate, el ridicandu ma de la sol si invartindu ma. Ma pune usor jos si imi da un pupic pe buze si ne indreptam spre grupul de fete.
Ax: te supara?
An: Alex cum poti sa stai cu asta? Adica este asa....mica si....ne..dotata!
Ax: mie imi place asa cum e....ea e perfecta, singura fata care nu e pe interes. Asa ca nu va mai luati de ea!
An: bine dragul meu...
Ax: hai ca profa nu e in scoala, hai la mall, mai cumparam haine si bijuterii!
Eu: dar deja am tot ce imi trebuite... inca am inimioara...
Ax: iar eu inca am cheia din ziua in care ne am intalnit, din ziua in care ti am zis ca vei fii servitoarea mea... de acum o saptamana.... te iubesc

Heii, paste fericit!

Tu....   //In Pauza//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum