Most

39 2 0
                                    

 Kromě té strašné zimy, je dnes vážně krásně. Je tu úžasný výhled na ty dlouhý, dlouhatánský ulice napříč Los Sepulcras osvětlené nekonečnou řadou lamp, vyvolávajících šílenství nostalgie, které tě dovede na nejhlubší konec tvé mysli, propojenou hvězdným dynamem. Už chápu, proč tady lidi končí své životy. Vyvolává to tu ten pocit. Kdybych sem přišel na vážkách, jestli skočit, tak tohle by mě dorazilo a vůbec bych neváhal. Já tu ale nejsem kvůli sebevraždě. Hnalo mě sem nějaké vnitřní tušení, touha po objevení sebe sama. Hodně nad tím přemýšlím. Čím jsem, čím jsem byl, a hlavně, čím budu. Na takovýchle místech si sáhneš až na dno a probudíš neukojitelnou touhu po sebeurčení. Přemýšlím o své změně. Něco co těžko shrneš do pár slov. Musím začít s celým příběhem. A hlavně začít tam, kde bylo ještě vše při starém. Taková malá analýza mé puberty, těch uplynulých, hmm, asi čtyř let.

 Vzpomínám si na ty šíleně dlouhé noci u počítače, hlavně u her, které mě vytvářeli dojem, že jsem spokojený. Trávil jsem tak hrozně moc času. Vrcholem mé společenské aktivity bylo zírání do sociálních sítí, kde člověk mohl hodiny sledovat stále stejné příspěvky všech těch neznámých lidí, kteří ti ale přesto dávali pocit, že jseš oblíbený. Šílenství uzavřených lidí a introvertů nekonečně toužících po pochopení a lidské náklonnosti, schopné obětovat či udělat cokoliv, jen aby ukojili svou nenasytnou touhu ve strojovně noci na kopcích a v kavárnách a v chatách a i v tom nejšíleněji zpropadeným konci lidské existence, v parcích na lavičkách až agresivně dychtících po dávce drogy socializace z úst jejich oligarchů. Děsivé myšlenky mě napadají, když teď přemýšlím, jak jsem mohl skončit. Zničená lidská troska čekající jen na stárnutí. DĚS! DĚS! DĚS!

 Nejhorší částí této kapitoly mého života bylo dychtění po opačném pohlaví. Stydím se za sebe. Choval jsem se opravdu strašně a trávil noci posíláním dlouhých litanií dívkám, které naprosto neměli zájem o čtrnáctiletého kluka, který se při každém třetím slově zarazí a začne mluvit potichu jako by měl strach, že mu někdo nafackuje. 

----------------------------------

Poznámka autora: Děkuji za čtení příběhu. K revizi Hledání jsem se dostal po pár letech. Je to má naprostá čtenářská prvotina a proto Vás poprosím, přistupujte tak k ní. Je to příběh o dospívání v nejryzejším a velmi autentickém provedení. Touha mého sedmnáctiletého já napsat své Na cestě. Díky této zkušenosti jsem se mohl posunout dál. Každý jsme nějak začínali, ne?

Obrázek: THORNTON, Jesse. New River Gorge Bridge at Night. In: West Virginia Explorer [online]. [cit. 2020-05-18]. Dostupné z: https://wvexplorer.com/2018/08/17/west-virginia-night-jesse-thornton/new-river-gorge-bridge-night/

HledáníKde žijí příběhy. Začni objevovat