"Πως γύρισες σπίτι το Σάββατο;"με ρωτάει ο Ράιαν την ώρα που ανοίγω το ντουλαπάκι μου.
Τώρα σε έπιασε ο πόνος;
"Πήρα ταξί..."απαντάω αδιάφορα και παίρνω τα βιβλία για την επόμενη ώρα.
"Ωραία,γιατί ανησύχησα..."απαντάει και πειράζει μια τούφα από τα μαλλιά μου.
Του χαμογελάω αχνά παρόλο που ξέρω ότι δεν του καίγεται καρφί για εμένα... Καμιά φορά αναρωτιέμαι γιατί με έχει;
Περνάει τα χέρια του από γύρω μου και αρχίζουμε να περπατάμε στον διάδρομο.
Όλα τα κορίτσια τον καρφώνουν με τα μάτια τους...
Δεν μπορώ να πω ότι αισθάνομαι ζήλια... Ίσως ένα αίσθημα κατωτερότητας.
Κοίτα πόσο όμορφα είναι αυτά τα κορίτσια...Έχουνε όμορφα ροζ χείλια και τα μάγουλα τους δείχνουν ζωντάνια.
Ενώ εγώ είμαι τόσο άχρωμη...
"Που εξαφανίστηκες εσύ το Σάββατο;"λέει η Μπεθ κλείνοντας μας τον δρόμο.
"Με κοροϊδεύεις;"απαντάω"Εσείς οι 2 ήσασταν αυτοί που εξαφανιστήκατε..."συνεχίζω κοιτάζοντας μια τον Ράιαν μια εκείνη.
Αισθάνομαι το χέρι του Ράιαν να με σφίγγει και ξαφνικά το τραβάει απότομα.
"Απλά δεν μας είδες ήσουν μεθυσμένη..."απαντάει η Μπεθ βιαστικά."Ράιαν έχουμε μαζί βιολογία πάμε;"προσθέτει σχεδόν αμέσως.
"Ν-ναι..."της λέει και ύστερα γυρίζει πάλι σε εμένα που έχω μείνει να κοιτάζω σαστισμένη."Θα σε πάρω μετά μωρό μου..."λέει φιλώντας στο κούτελο.
Έπειτα άρχισαν βιαστικά να κατευθύνονται προς την ταξί της λογοτεχνίας.
Είναι η ιδέα μου ή η ατμόσφαιρα έγινε ξαφνικά πολύ...περίεργη."Καλημέρα Λούνα!"ακούω μια γλυκιά γνώριμη φωνή από πίσω μου.
"Καλημέρα Τόμας!"λέω καθώς γυρίζω προς το μέρος του.
Εκείνος μου χαμογελά.
"Έχουμε μαζί λογοτεχνία... Θα ήθελες να κάτσουμε μαζί"προτείνει"Η αλήθεια είναι ότι έχω αρχίσει να αισθάνομαι άβολα με όλους να κάθονται 3 θέσεις μακριά μου..."συμπληρώνει αμέσως.
Τον παρατηρώ για λίγο.
Συμπεριφέρεται σαν να μην καταλαβαίνει, προσποιήται ότι όλες αυτές οι συμπεριφορές είναι τυχαίες ενώ γνωρίζει καλά πως δεν είναι...Απλά συνεχίζει να χαμογελά.
Τι υποκρισία...
"Ναι φυσικά!"απαντάω και αρχίζουμε να περπατάμε προς την τάξη.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The boy behind the shadows
Romance2017©~Και όταν δεν μπορείς να δεις την θετική πλευρά θα στέκομαι δίπλα σου στο σκοτάδι.~ "Είναι όμορφα εδώ..."λέω καθώς περιπλανιέμαι στο σκοτεινό δωμάτιο. Είναι μεγάλο και πραγματικά πολύ παγωμένο...όμως για κάποιο λόγο το αισθάνομαι τόσο ζεστό και...