Já už trénuju 6 měsícu. :)
Já na Pole Dance vůbec nechtěla chodit ani mě nikdy nenapadlo že ja bych dělala tento sport. Ale přemluvila mě moje nejlepší kamaradka která tam už chodila.
Na můj první trenink si pomatuju dost dobře.
Bylo 26.10.2016, byla to středa.
Byla jsem tak nervozní že jsem celý den nic nejedla.
Když jsem po škole jela na svůj první trénink tak se mi chtělo i trochu brečet a takovou trému jsem měla jenom protože jsem se bála že nic neumím.
Když jsem se sešla s Nikčou tak jsme šli spolu na trenink. Nikča otevřela dveře do studia a ja uviděla to studio o kterým jsem slyšela ty nejlepší recenze.
Uviděla mě trenerka a měla radost že jsem přišla. Ukázala mi kam se mam slíknout a kde se mám převlíct.. Já se převlíkla a stála jako trubka koukala a nevěděla kam jít. Trenérka zapla písničku a vše mi vyprávěla o tom co je to vlastně pole dance... Už jsme byli dost zahřáty a já měla vylést na tyč bylo to pro mě nerealný, bala jsem se... naučila jsem se vylést až nahoru a tam jsem se bala slést zase dolu. Ale trenérka mi pomohla..
I ostatní holky mi moc pomohly. Když jsme se už blížili ke konci řekla jsem trenérce že budu chodit dál že se chci naučit víc a víc..
Oblekla jsem se a odešla. Moje pocity byli smíšený ale byla jsem ráda že mě to natchlo ale bylo to dost náročné .. Po prvním tréninku ráno jsem se probudila a myslela jsem že nebudu moct chodit jak me boleli nohy a svaly na brichu... Každopádně mě to tak naplňuje ❤