☠️13☠️

279 13 4
                                    

Reggel amikor felkeltem egy papírfecnit találtam magam mellett.

"Koncertre kellett mennünk, este jövünk-Brian"

Szuper. Itt az ideje, hogy jobban felfedezzem a házat. De nem egyedül.

*Instagram*

Me: Szia, ma átjössz? Egyedül vagyok, koncerteznek..

Vani:Persze, indulok is.

*30 perccel később*

-Sziaaa-köszöntünk egyszerre.
-Na szóval, mi a program?-kérdezte Vani.
-Fedezzük fel a házat.-mondtam. Nem szép dolog kutakodni, dehát én is itt lakok és van egy csomó szoba és ebből csak 2 fürdő, 1 konyha és 1 nappali. Ja meg hát 2 háló. Ez csak 6 helyiség összesen pedig van vagy 10.

-Amúgy, csak szerintem változott Brian?-kérdezte Vani.
-Ezt meg hogy érted?
-Valahogy másnak tűnt eddig. Mintha javult volna.-mondta.
-Még mindig nem értelek.-nevettem.
-Ajj tudod hogy értem. Eddig drogozott, nem volt normális. Mostmeg szerintem full normális lett. Valószínűleg már drogozni se drogozik.-hát igen, ő nem annyira imádja mint én.-Teljesen hatással vagy rá. Eddig csak Missi és Teese volt rá nagyobb hatással. És hát tessék, jöttél te. De jobb lesz ha vigyázol vele. Kitudja, mibe kever bele.-mondta. Csak egy szemforgatással válaszoltam. -Nem rossz ember! Nem pszichopata, vagy bármi más!-mérgelődtem magamban.
-Na mindegy, inkább nézzünk körül.-mondtam.

Bementünk az egyik szobába. Semmi extra, mégegy háló.
Következett a másik. Mikor beléptünk nem hittük el amit látunk. Fekete falak. Vöröses bútorok. Egy óriási ablak, dehát ilyen sötét szobába normális a nagy ablak. Egy Borbély szék volt a szoba egyik sarkában. A polcokon képek voltak, valószínűleg Brianról, amikor még kisebb volt. A fiókokban nem akartunk kutakodni, szóval mentünk tovább.

Felmentünk az emeletre és az ott található kis lépcsőn felmentünk a padlásra. Jó sok minden volt ott, de valamire nagyon felfigyeltem. Ott volt egy csomó sírkő és mellette egy zacskó. Jó nagy. (xD) Tele volt csonttal és rá volt írva, hogy: Freddie maradványai. Hát ő okéé. Nem vettem komolyan, ellentétben Vanival aki már lehívta az Istent, meg össze vissza futkosott, hogy "Én megmondtam, hogy nem normális" Hagytam, majd ha kitombolta magát akkor majd beszélek vele, lol.
Még volt egy lépcső lefelé, de hát ott úgyis csak pince van, ott meg nincs semmi érdekes. Mindig onnét szoktak pl. Szalonnát, Kolbászt (khm) felhozni.
Még hülyéskedtünk egy picit, majd eljött az este. Vani elment, Twiggyék pedig hazaértek. Vagyishát Twiggy nem, mert nem itt lakik, csak mindig itt eszi a fene.

-Szia!-köszönt Brian egy csókkal. Mikor közelebb jött éreztem rajta az alkohol szagát. Szuper.
-Na én lépek, vár a csaj.-mondta Twiggy, majd kilépett az ajtón, maga után pedig be se csukta. Beszállt egy kocsiba, amit egy fekete hajú csaj vezetett és elhajtottak.
-Te mennyit ittál?-vontam kérdőre Briant.
-Ennyit.-mutatta.-kérsz te is?-tolta a pofámba a Jack Danielst. Miért ne? Legyen egy jó estém, úgy se volt itthon egész nap, én meg már rég ittam.

Miután megittuk az üveg tartalmát elindultunk a szoba felé. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

-Drogoztál már valaha?-kérdezte.
-Nem, de szívesen kipróbálnám.-Nem is értettem amit mondtam, nem voltam magamnál. Én meg a drog?  Soha. Vagy mégis?
Elővett egy zacskót a zsebéből, majd kibontotta azt, tartalmát pedig ki öntötte az asztalra. Hozott egy pengét és szépen ki pakolta "utcákra", csíkokra (ahogy ők nevezik) az anyagot. Ami fogalmam sincs mi volt. Kokain? Talán. Nem értek ehhez.
-Gyere!-rántott le a kanapéra.-Na figyelj így kell.-Lehajolt az asztalra, a csík fölé befogta egyik orrlyukát, a másikba pedig  beleszippantotta a drogot. (*!*)
Én is ezt tettem. De miért? Ezt még nagyon meg fogom bánni, már most tudom.

Miután még fel szívott 3-5 csíkot, lefeküdtünk az ágyba. Na igen, kezdett hatni. Háton fekve röhögtünk, mint két idióta.
-Téged műtöttek már?-kérdezte. Nemtudom hogy jutott eszébe.
-Csak vakbéllel.-Röhögtem és megmutattam a heget. Erre lejjebb tolta a gatyám...........

•••••••••••••••••••••••••••••••••

(*!*)Nem tudom pontosan hogy van ez, szóval ha rosszul írtam le, bocsi.😂

Ha tetszett kérek szépen egy 🌟-ot & egy kommentet,köcönöm.🖤

És igen, nem lesznek 18+-os részek, mivel nem tudnák szexsztorit írni, mivel nem vagyok tapasztalt. ( ͡° ͜ʖ ͡°) NEHARI.❤💕

❤🐾

IMÁDOM EZT A KÉPET

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

IMÁDOM EZT A KÉPET

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Apr 07, 2017 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Minden a koncerten kezdődöttDonde viven las historias. Descúbrelo ahora