Napıyonuz Gençler?

15.7K 1K 253
                                    

Pişt, burdayım! Biraz aşağıda. Heh, naber? Nasılsınız? Valla ben iyiyim çok şükür. Etkinlik var dediler, geldik hxbsbs.

Başlayalım o halde. (bölümün sonuna kadar bakın da belki bölüm falan yapmışımdır? İtlij yapmışımdır belkiiii)

lacivertteneskiz ; Biraz hayalet bir okuyucu olsam da, kalemine dokunan her şeyi okudum, sevdim. İnsanı kıskandıran bir narinliği var, kaleminin. Kullanıcı adından faydalanarak söylüyorum, lacivert hanım, harikasınız!

mutlusonyazari ; Kitap kapaklarımın kurtarıcısı, ve iyilik meleği. Sosyal ağlarda iletişimi kısa tutan bir ben için bile, kısa zamanda beni çokca güldüren sevgili mutlu son yazarı. İyi ki varsın yahu! ❤️

denizyolcusu : Kalemine aşık olduğum, bir yazar. Açıkca söylemek gerekirse bambaşka bir bakış açısı var. Sanki birden fazla pencereye sahip bit odada yaşıyor kendisi. Her pencerenden bakmış zira, kalemine.

lalebilale : Ezgi ve umutun, patron ve kadının bir bedende buluşmuş hali. Güzel yazar hanım, yazın bana hep eski yazarları anımsatıyor. Bir şey var yazılarında... Can çekişen bir şey ; eskilerden. Belki o yüzden daha çok seviyorum.

******




Şimdi kısacık minicik bir sürpriz bölümcük mü yapsam dedim? Dayanamadım. İlk göz ağrıma bir bölüm yazıverdim.

İyi okumalar.


Rüzgar: Eve geliyorum bir şey istiyor mu benim oğluşum?

Papatya: Ya ne oğlanı, belki kız olacak. Tutturdun erkek diye. Ayrıca ne demek oğluşum ne istiyor? Beni hemen sattın Rüzgar.

Rüzgar : Ama aşkım, ama canım, ama papatyam.

Rüzgar : Eşeğim ben ya! Vallahi eşeğim, sen istersin söyle bakalım?

Papatya : heheh böyle yola gel... ;p

Papatya : Aşkım ya benim canım erik istedi.

Papatya : Erik alsana bana.

Rüzgar : Şubat ayındayız, farkındasın değil mi?

Rüzgar : Nerden bulayım ben erik?

Papatya : Ama... Erikkkkk

Papatya : Erikler dans ediyor gözümün önünde.

Papatya : Bak valla seni içeri almam, erik almadan gelme.

Papatya : Rüzgar...

Papatya : Seni seviyorum, ama erik...

Rüzgar : Ciddi ciddi aşeriyorsun sen.

Papatya : Her hamile gibi...

Rüzgar : Benim elim ayağım titriyor papatya.

Papatya : benimde. Erik getir.

Rüzgar : Öpsem?

Papatya : İçeri almam diyorum adam. İçeri almam. Erik al bana.

Rüzgar : Beni bu kadar sevmedin be

Papatya : ayıpsın ya, seni sevmesem çocuğumuz için çabalar mıyım hiç? *melek emojisi *

Rüzgar : Eriği alırsam?

Papatya : Öpersin ;)

Rüzgar : Buldum say.

Papatya |Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin