1

32 4 4
                                    

Inca e pe site,Ma enervează....
Imi vine sa ii tai mâinile alea,care nu stiu sa scrie un mesaj...Defapt poate are pe o persoana specială degeaba stau cu speranțele false..Si astept sa tapeze,astept un mesaj care nu va veni niciodată....Am uitat sa ma prezint...Ma numesc Diana si am 17 ani...Termin liceul si vreau sa plec la o facultate prestigioasa...ok,
Mi-am inchis net-ul,plec in baie,gasesc mica lama,care e atat de drăguță ,mai ales cand o ating de pielea mea ,pe langa faptul ca sunt privită ca o ciudata ma mai si tai-automutilez...Oricum nimănui nu ii pasa daca plang sau sar de la etaj...Mai convenabilă e varianta a doua necesita mai putina durere.
Părinții fiindu-mi peste hotare sunt pusi la curent cu rezulatatele pe care le am,bineinteles stiind ca am 10 la toate materiile,ce sa mai caute acasa??Locuiesc Singura,din cand in cand vine o matusa care isi aduce aminte de mine,nu am ce spune...
Mi-am terminat operele de arta-5 tăieturi frumos aranjate pe mana stângă,de mai mare dragul sa te uiți la ele.Sunt in weekend si azi e sâmbătă imi permit ca azi sa stau mai mult timp trează...
Plec in living aprind televizorul,brusc imi vibreaza telefonul nr.necunoscut raspund o voce incepe sa imi vorbească:
--Maine la 7.20 sa fii in fata casei,atunci vorbim mai mult...
Speriată inchid fara sa mai spună un cuvant...Cred ca azi va fi o noapte interesanta cu coșmaruri de toata mâna...
O sun pe cea mai buna prietena-Kate
--Alo!Salut,Katy ce faci daca un pedofil marca D&G te suna la 9 de noapte si iti spune sa iesi a doua la 7.20 in fata casei tale,spunandu-ti ca atunci va discuta mai mult cu tine??
--Hei,Cineva avea prea mult credit
si nu stia cum sa il cheltuiască,pleacă si te culca si nu iti fa griji,numai Avortatul de Danyel e in stare sa faca una ca asta sa deranjeze ingerasul de tine la asa o ora...
--Mda,nu stiu ce sa cred...
--Eu stiu,Trebuie sa crezi ca pleci in pat,dormind linistita si cu gândul ca era Animala de Danyel...
--Bine!Mersi mult....Seara buna,scuze deranjul
--Nu-i bai,oricum eram in coma de plictiseala...
Eram pe Sofa cu telefonul in mâna,analizând atomii podului de un galben pal...
Plec la culcare,oricum nimănui nu ii pasa de mine,poate cand ma scol voi fi mai putin imbecilă...
Salutare Lume,am avut ceva probleme cu contul de Wattpad si e mult de spus,Am inceput o carte noua...
Toți cei care vizualizează capitolul lăsați comentarii cu tot ce vreti(accept si laude si critici) nu sunt mofturoasa....
La media este DIana
Pup😘😘Succese tuturor si spuneti-mi ce credeti despre carte...

Nobody....Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum