2

23 4 2
                                    

E Dimineata,Razele soarelui aleargă jucause pe fata mea de colo-colo,Ma simt iarăsi ca la 4 ani
Cand tata era langa mine si se juca alaturi de fetița lui....Ce vremuri,as da orice sa fiu pentru cinci minute in acele timpuri ale copilariei.....
Ma trezesc cu parul ciufulit cu pijamaua la care se taraie capetele pantalonilor de podea....
Văd E ora 7.40 Si parca nimic neobisnuit ,Ma uit pe fereastra
O masina neagră si un tip erau in fata casei mele,eram in panică imi iau hainele si plec in subsolul casei,cine stie ce gânduri are Avortatul ala...
Cum ajung in subsol,aud usa casei izbinduse de perete,Sparge o oglindă si lasa ceva,dupa a plecat in grabă....Am mai stat in subsol o ora pentru a preveni orice întâmplări neplăcute.Ies de acolo ,privesc buimacita în jur,observ  oglinda spartă un buchet de flori si un bilețel lângă buchet,nu stiu ce sa fac? Iau buchetul vad ca ticaie ceva in el,il arunc de la etaj cade explodand,Animala DE pedofil vroia sa mor,pe bilețel scria in felul urmator: "De data asta ai scăpat usor,Ma vei mai vedea si simti..."
Simti?Ăsta a băut Apa cu ceva in doua azi dimineață?
Eram socata,dar am scapat de toata asta momentan...Am plecat sa mănânc ceva,dupa masă am plecat in living si imi iau telefonul si o sun pe alta prietena la fel de buna ca Kate,Irene(uitați poza)

Am plecat sa mănânc ceva,dupa masă am plecat in living si imi iau telefonul si o sun pe alta prietena la fel de buna ca Kate,Irene(uitați poza)

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

--Alo!Ce faci?
--Hei ingeraş...Privesc televizorul tu ce faci?
--Pai cum sa iti explic?Am primit un apel ciudat de la un nebun de pedofil,a venit la mine acasa ,mi-a adus un buchet cu flori cu bombă in el,un bilet amenintator....In cateva cuvinte ti-am spus cam tot...
--Mdea,interesant,stii ca Părinții mei sunt peste hotare si daca vrei pot veni sa locuiesc la tine o perioada ,pana se rezolva problema cu necunoscuții...Si daca ceva te pot ajuta,sunt mai mare ca tine  cu 2 ani😊😊
--Da da vreau si inca mult vreau
--Bine,imi fac bagajul si vin la tine,te voi suna sa ma întâlnești...ok??
--Bine Madame Irene...
--Asa...
Pana cand ma suna,imi iau trening-ul  si am plecat la alergat ... Cu castile in urechi ascultand muzica pentru a scapa de stres ...Alergând ma izbesc de cineva  si cat jos,cine sa fie?Nimeni altcineva decat imbecilul de Danyel...Poate el sa suceasc mintile la fete cu Floaca lui mai ceva ca la bunica ,dar cu mine nu-i merge(Bine recunosc ,mi-a sucit mintea doar la 180 de grade)

--Te ajut?Intreaba el--Da,du-te si va fi cel mai mare ajutor,spun plângând luand-o la fugaAnimala Pedofila, debil înnăscut,  prost incurabil,cred ca e  rezultatul la 3 avorturi,mi-e jale de părinții sai,cum de inca nu l-au rugat sa fuga de-acasa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

--Te ajut?Intreaba el
--Da,du-te si va fi cel mai mare ajutor,spun plângând luand-o la fuga
Animala Pedofila, debil înnăscut,  prost incurabil,cred ca e  rezultatul la 3 avorturi,mi-e jale de părinții sai,cum de inca nu l-au rugat sa fuga de-acasa....
M-am asezat pe o banca in parc,plângând vad o umbra deasupra mea,Iară el,...
---Ce vrei?Intreb pe un ton dur
---Vreau sa stiu de ce plângi?
---Nu are ce te interesa ...nu ma fa sa incep prostiile de 7 stele 
---Ma tem...Spune pe un ton sarcastic
Lasa-l sa se bucure,intr-o zi roata se va întoarce...
Irene ma sună,am alergat pana la mine acasa ,am vazut-o si ma intrebasera de ce intarziaseram
Am evitat sa ii raspund si o ajutam sa se instaleze in camera alăturată de a mea....
Aprind net-ul ,un mesaj de la Danyel..."Salut,mi-a părut bine ca ai fost langa mine,M-ai ajutat la teste,sustinut cand eram la pământ,Nu am avut ocazia sa iti spun 2 cuvinte care nu le-am spus nicicând altei fete,Te-am iubit ,te iubesc si te voi iubi
Oricand ti-ar fi dor de mine,sa privesti printre stele ,eu acolo voi fi dorind sa te vad fericita,alaturi de un băiat care te merită,nu un imbecil cum sunt eu,imi pare rau ca nu iti răspundeam la mesaje,imi era frica sa nu reactionezi altfel daca iti spuneam "Te iubesc"....
Imi pare foarte rau,de te-am facut sa suferi,te rog nu te mai tăia,am vazut mâinile alea care ma ajutau si tăieturile bineintels,Esti prea frumoasa sa umezesti ochișorii ceia verzi ca smaraldul
Te voi veghea din ceruri ...Ne vom întâlni acolo ,intr-o zi....
ADIO...Tin mult la tine,pazeste-te si ai grija te vei întâlni cu multe obstacole...
Trebuia sa fie      
                    Al tau Danyel"
Cand am terminat de citit eram toata scăldată in lacrimi,Irene veniseră la mine
--De ce plângi?
Ii arataseram mesajul
Brusc in fata casei se aude ceva iesim vedem...o masina Si trupul cuiva intr-o băltoacă de sânge .Ma cobor in fuga mare....Cand colo ce sa vad?Danyel era acolo...Cand ma văzuseră cu ultimile puteri spuse:Te iubesc nu uita.
Am chemat ambulanta si poliția
Ambulanta spusese ca e prea tarziu pentru a face ceva,iar poliția ca va face tot ce ii va sta in puteri pentru a prinde Soferul Ucigas  .. ..Am plecat in casa cu lacrimile pe fata...Irene din urma mea..
SALUT LUME ...INCA UN CAPITOL. ..
LĂSAȚI COMM CU CE PARERE AVETI DESPRE CARTE ...SA O MAI CONTINUI?Succese tuturor la scoala😘😘😘

Nobody....Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum