Pozerali sa na seba a usmievali sa ako keby sa 100 rokov nevideli. Sú spolu strašne zlatí.Spomenula som si na Lucy.
Veď sú spolu s Niallom na chate a dlho sa mi už neozvala."Poďme si sadnúť do obývačky." Navrhla som a všetci zborovo prikývli. Zobrali si svoj špinavý tanier a zaniesli ho do kuchyne. Išli sme do obývačky a pustili sme si telku.
"Mohli by sme zavolať Lucy. Ako sa majú na tej chate, čo robia a tak." Navrhla som.
"Dobre." Harry mi podal môj notebook a usmial sa.
Ach, tej jeho úsmev.Zapla som ho a ťukla myšou na Skype. Chvíľku to iba zvonilo, no potom ho Niall zdvihol. A hneď nám spadol úsmev z tváre.
"Ahojte. Ako ste vedeli, že som vám chcel zavolať?" Jeho hlas sa triasol. Všetci sme sa seba nechápavo pozerali lebo sme nevedeli čo sa deje.
"Č-čo? Čo sa stalo?" Hneď som na neho vyvalila otázky.
"H-Hej.... I-Išli sme a-a-a poviem vám to potom teraz musím ísť za ňou." Stále sa mu strašne triasol hlas."Niall čo sa stalo?" Tento krát sa spýtal Harry. Strašne sa o ňu bojím, veď ona je ako moja sestra.
"L-Lucy je v nemocnici. Musím ísť." Dokončil vetu a hneď vypol hovor."Čože?" Jediné slovo na ktoré som mala silu. Hneď sa mi z očí spustil vodopád sĺz. Počítač mi vypadol z rúk, no Louis ho stihol chytil. Chcela som sa postaviť, ale Dea ma hneď zovrela do náručia.
"Neboj, ššš..." Stále opakovala a pritom ma hladila po vlasoch."H-Harry? Zaviezol by si ma prosím ťa za ňou do nemocnice?" Môj hlas sa triasol.
🌼
Prišli sme do nemocnice a tam už, ako hovoril, bol Niall. V ruke držal veľkú kyticu kvetov. Sedel na stoličke pri jej posteli, držal ju za ruku a po jeho líci sa kotúľala hromada sĺz.
A že chlapi neplačú."Ako jej je?" Smutne som sa postavila pri neho a moju ruku som mu položila na jeho plece.
''Doktor povedal, že utrpela iba slabší otras mozgu a že si ju tu chvíľu nechajú na pozorovanie.'' Hovoril veľmi potichu.''Dobre. Môžem tu ostať s tebou?'' On iba prikývol. Tak som si zobrala stoličku a sadla som si pri Lucy z druhej strany.
''Dobrý deň. Asi o 15/20 minút už budú končiť návštevné hodiny, tak aby ste potom poprosím vás odišli. Slečna Lucy pôjde ešte na nejaké vyšetrenie tak by ste ju mohli zobudiť.'' Povedal veľmi milo Pán doktor. Usmial sa a začal si prezerať papiere, ktoré mala Lucy na stolíku.
''Ahoj Lucy.'' Hneď som ju išla objať.
''Ako ti je?'' Opýtal sa jej Niall.
''Už lepšie.'' Usmiala sa a rukou si chytila obviazanú hlavu.''Bolí ťa to ešte?'' Všetky otázky sa pýtal Niall. Ja som proste nemala silu.
''Už ani tak moc nie.'' Videla som, ze sa snaží usmievať.''Dobre. Prosím rozlúčte sa, aby som vás mohol zobrať na posledné vyšetrenie.'' Povedal jej doktor. Smutne prikývla. Tak sme sa objali a odišli.
"Hej bro, zoberieme ťa domov?" Opýtal sa ho Harry. Niall iba smutne prikývol.
🌼
"Čo sa stalo, Niall hovor." Hneď ako sme prišli domov sme si sadli do obývačky. Prišiel aj Louis s Deou.
"No, na chate sme už 3 dni. Tak sme sa rozhodli, že sa pôjdeme poprechádzať a trošku si poobzerať Londýn. Prechádzali sme sa krásnymi uličkami po Londýne. Potom sme skočili na obed. Keď sme vychádzali z reštaurácie povedal som jej nech ma chvíľku počká, že si potrebujem ísť niečo vybaviť. Išiel som jej kúpiť kvety." Stále plakal."Keď som vychádzal z obchodu, usmieval som sa a pozeral sa na kvety. Rozmýšľal som či sa jej budú páčiť. Pozrel som sa na miesto kde ma mala čakať no nebola tam. Spanikáril som. Potom som už iba počul krik a piskot gúm. Obzrel som sa okolo seba a videl som ju ležať na ceste. Hneď som pustil kvety z rúk a utekal som za ňou. Okolo hlavy už mala krv. Kričal som na ľudí čo boli pri nás aby zavolala záchranku. Keď prišla záchranka, povedali mi, že ma nemôžu zobrať, lebo je to naliehavé. Tak ju naložili a ja som zobral kvetiny a hneď naštartoval svoje auto a išiel som čo najrýchlejšie ako sa len dalo. Musel som ísť najskôr ma chatu. Aby som sa mohol prezliecť, lebo moje oblečenie bolo celé od krvi.
Potom ste zavolali vy.
Keď som vám už zložil, prišiel mi taxík, lebo som si myslel, že tam s ňou zostanem cez noc. Prišiel som sem a ona už bolo tu. Ležala tu s hadičkami v ruke. Nevedel som absolútne čo mám robiť. Za chvíľu prišiel za mnou doktor a povedal mi, že utrpela slabší otras mozgu.''🌼
Prešiel jeden týždeň. Lucy ho celý strávila v nemocnici na infúziách. Každý deň sme ju boli pozerať. Niall bol pri nej dá sa povedať; 24/7.
--------------
❤ Larrya
VOCÊ ESTÁ LENDO
Secret love of childhood
Fanfic"Ty to nevidíš? Nevidíš, že ťa milujem? Vždy som ťa miloval a milovať aj budem." Povedali Zelené Oči Plné Sĺz. Začiatok - 18.02.2017