|72|

232 13 0
                                    


"My sme si mysleli že hneď z pôrodnice  pôjdete sem a ukážete nám malého." Gemma zatvorila dvere a pozrela sa na mňa. Slzy som už mala na krajíčku. Bola som strašne rada, že ich opäť vidím.

Tých 6 mesiacov čo som strávila v Bruseli s ocom a bratom, tak ma chodil pozerať iba Harry. Raz boli aj ostatný, ale potom vždy mali nejaké povinnosti a robotu. Nehovorím, že aj Harry nemal robotu, ale pomedzi to, ako skladal a nahrával pesničky, si robil pauzi a chodil ma pozerať.

Dva dni pred termínom pôrodu, Harry prišiel po mňa a spolu sme išli do Londýna. Hneď sme sa zastavili v nemocnici kde si ma už nechali.

"Prepáč, že sme prišli až dnes, ale chcela som malého ukázať môjmu ocinovi a bratovi." Pozrela som sa do vajíčka, ktoré Harry držal v ruke. Oli sa trošku pomrvil akoby sa rozhodoval či otvoriť oči, alebo nie.

"Ved mi to chápeme." Povedal Niall keď sa objímal s Lucy. Tá mu niečo zamrmlala do ramena, ale všetok zvuk zanikol v Niallovej bunde takže som jej nič nerozumela.

Ucítila som teplo na mojej pravej ruke. Zrazu ma oviala vôňa, ktorú som veľmi dobre poznala.

Pozrela som sa na osobu, ktorá pevne držala moju ruku. Videla som iba profil tváre, ale aj tak som dobre videla že sa tá osoba usmieva. Prezrádzali to jeho jamky na lícach.

V Harryho druhej ruke mal vajíčko s malým. Pozrela som sa na neho. Počula som tiché zamrnčanie a jeho očká sa okamžite otvorili. Pustila som Harryho ruku a rýchlim krokom som išla bližšie pri malého. Harry položil vajíčko na zem a ja som si pri neho čupla. Odokryla som modro-bielu deku ktorou bol prikrytý a opatrne som ho vybrala.

"No dobré ránko." Zobrala som si ho na ruky a odopla mu bundu. Malá rúčka sa natiahla a smerovala pri očko. Chvíľu si ho mrvil a nakoniec si zívol.
"Ahoj drobec." Prišiel pri nás Niall a ja som sa ku nemu natočila, aby ho lepšie videl. Všetci sa nahrnuli bližšie ku nám a pozerali na nás.

"Celý tatino, len očká po maminke." Prehovorila vysmiata Gemma. Oli sa zamračil, tak som ho trošku ponatriasala.

"Môžem?" Opýtala sa ma vysmiata Dea. Vystrela predo mňa ruky a ja som jej malého s úsmevom vložila do rúk.
"Ako ho vlastne voláte, keď má dve mená?" Opýtala sa ma keď ho jemne búchala po plienke. Jeho malé očká blúdili po celej miestnosti a všetko si pozorne prezerali.

"Dali sme návrhy. Ja som povedala nech to je Oliver. Keď bude malý, budeme ho volať - Oli a keď už vyrastie tak normálne - Oliver. Potom povedal Harry, že jemu by sa páčilo Theo - Theodor." Malý vypľul dudel tak som sa natiahla a vložila som mu ho naspäť do úst.

"Chvíľu sme si to nechali v hlave. Nevedeli sme sa medzi tými dvoma menami rozhodnúť. Tak na koniec sme si povedali, že mu dáme dve mená. Oliver Theodor." Pozrela som sa na Harry.

"A ako ho voláme?" Usmiala som sa a svoj pohľad nasmerovala na Deu.

"Čo nás prvé napadne." Povedal Harry s úsmevom. Zozadu ma objal a bradu si položil na moju hlavu. To robieval dosť často, keďže som presne o hlavu nižšia ako on. Ruky si obmotal okolo môjho pása a chytili sme sa za ruky.






--------------
❤ Larrya

Secret love of childhoodKde žijí příběhy. Začni objevovat