- Alexis. sunt trezita de vocea lui Sckot.
Ma ridic buimaca, in capul oaselor, trecand o mana prin par. Mi-am intors privirea spre animalul de langa mine.
Nu imi mai simt picioarele, iar burta ma doare de parca as fi fost injunghiata. Este cel mai mare bou. Iar m-a violat. Nici nu ii pasa ca ma raneste. Pentru el totul are aceasi scuza. ,,O fac fiindca te iubesc!".
Ma iubeste pe dracu! Nu stie ce este iubirea. El m-a cumparat, ma bate, ma violeaza, ma tine sechestrata, si zice ca ma iubeste.
- Alexis. ma scoate din gandurile mele.
- Da. imi mut privirea spre el.
- Voiam sa iti spun ca plec la depozit. spune si se ridica.
- Sckot, stai! il apuc de maneca.
- Ce este iubito? maraie nervos, probabil din cauza ca i-am spus pe nume.
- Imi pare rau, iubire. spun si imi las capul in jos.
Ce proasta pot fi. Cum am putut sa ii zic pe nume? Acum o sa ma bata sau o sa ma pedepseasca.
Dintr-o data simt o arsura pe obraz. Mi-a dat o palma. Se pare ca am scapat usor.
- Ce voiai? spune si se pune langa mine in pat.
- Voiam sa te intreb daca... Ma lasi sa ies putin pe balcon? spun cu capul plecat.
Maraie si incepe sa dea nervos din picior. Doamne! Chiar sunt proasta. Normal ca nu ma lasa. Chiar speram sa accepte...
Ma ridic din pat si ma pun in fata lui. M-am uitat o secunda la el dupa care mi-am plecat capul. Este nervos. Mi-am dat seama dupa cum batea din picior.
Sigur voi primi bataie, si nu orice bataie. Ma va bate atat de rau incat voi lesina. Sunt sigura de asta. Daca m-a violat pentru ca m-am dus la baie fara sa ii spun, sigur acum ma va bate foarte rau.
- Doar cinci minute.
- Te rog iarta-ma! incep sa plang si cad in genunchi.
- Am zis ca poti sa iesi! ii aud vocea groasa.
Imi ridic capul si il privesc uimita. Am crezut ca isi bate joc de mine, insa era cat se poate de serios. Mi-am sters lacrimile si am zambit in timp ce ma ridicam.
I-am mai aruncat o singura privire, pentru a vedea daca se razgandeste, si am luat-o la fuga pana la balcon.
Am deschis repede usile, din sticla, si am iesit afara. Ce frumos este! Nu am mai iesit de aproape doua saptamani.
De trei ani este la fel. Nu am voie sa ies afara, cu atat mai putin din camera, sa vorbesc cu cineva. Nici sa trag draperiile nu am voie, daca nu ma lasa Sckot.
Ce pot face? Asta sunt eu, Alexandra Black. O fata vanduta la 16 ani, de catre parinti, lui Sckot Miller.
Cand aud numele acesta imi vine sa plang. El este omul care mi-a luat virginitatea, care ma bate la orice mica gresala, care ma violeaza de trei ani incontinu.
Nici odata nu am simtit placere. Mereu ma doare. De obicei plang, insa cate odata... nu mai am lacrimi.
-Au trecut cinci minute! spune cu o voce dura.
Mi-a apucat gulerul camasii si m-a tras inauntru. M-a smucit atat de tare in cat am cazut. El s-a intors cu spatele la mine si a inchis usile. Ma uitam la el, si ma gandeam cand o sa mai pot iesi.
- Eu voi pleca. Ne vedem in doua ore! spune si iese din camera.
La media este Alexandra (Alexis).
CITEȘTI
Vreau sa scap -seria: ABUZ, vol 1-
Teen FictionAlexis, o fata de numai 19 ani, a fost vanduta de parinti la varsta de 16 ani. Aceasta a fost cumparata de catre Sckot, un barbat bogat de 23 de ani. Fata este sechestrata, batuta si violata de catre acesta, sub pretextul ca o iubeste. Timp de 3 ani...