Ady POV
Nu imi vine sa cred ca a plecat iar. Deja simt cum lacrimile imi inunda ochii, insa nu voi plange. Stiu ca se va intoarce.
Am luat-o de mana pe Sam si am intrat toti in casa. Parca este prea liniste fara ea. M-am obijnuit cum rasul ei ce rasuna in toata casa.
- Voi credeti ca se va intoarce? intreaba Alvin, cand ne asezam toti pe canapea.
- Normal! Ea a spus ca va veni si asa va face. Este sora mea si nu are nici un motiv sa ma minta. le spun destul de nervos.
- La cum a decurs despartirea, sunt sanse mari sa nu se intoarca! spune Sam bosumflata, asezandu-se in bratele mele.
Am ramas uimit. Cum sa zica asa ceva? Sora mea nu minte. A avut treaba in acesti trei ani. De aceea a plecat acum, trebuie sa se intoarca la copilul ei.
Parintii mei mi-au spus de ce a plecat, si nu o judec. Acum are o familie, desi era destul de mica cand a infintat-o.
- Oare de ce nu a venit cu copilul? ma trezesc sa intreb.
- Probabil a vrut sa stea singura cu sotul ei saptamana asta. spune Brook nesigur.
Sincer sa fiu nu imi place Rayen. Toata saptamana s-a dat la Scarlet. Nu sunt prost, in cat sa nu vad. Daca Ale nu si-a dat seama, eu mi-am dat.
- Nu imi place de Rayen! le spun scarbit.
- Rayen nu e sotul ei! Sunt prieteni buni, nimic mai mult. spune Scarlet amuzata.
La auzul replicii ei mi-am inghitit cuvintele, lasandu-mi capul in pamant, rusinat.
Asa are mai multa logica. Se pare ca l-am judecat gresit. Dar asta starneste o alta intrebare. De ce nu a venit cu sotul si copilul ei, pentru ai cunosate si noi?
- Eu nu cred ca o vom vedea prea curand. gaslul lui Sam, m-a facut sa am intorc spre ea.
Parea destul de trista si sunt sigur ca ea credea tot ce a spus mai devreme.
- Sora mea nu minte. Se va intoarce! spun hotarat.
Alexis POV
- Ma doare ca i-am mintit! ii spun confesiunile mele prietenului meu.
Acesta ofteaza trist, intorcandu-si privirea spre mine pentru un scurt moment. Cred ca l-am exasperat. De o jumatate de ora ii tot spun ce simt.
- Cred ca te-am facut sa te doara capul. spun amuzata, si trisata in acelasi timp.
- De fapt imi place sa imi spui ce simti. spune schitand un zambet, nelundusi ochii de la drum.
- Lasa-ma pe mine! ii spun intorcandu-ma spre el. Tu si Scarlet? il intreb curioasa.
El a ras usor, incepand sa roseasca. Clar ii place de ea. Si sunt sigura ca si ei de el. Ar forma un cuplu superb.
- Va sta bine impreuna. ii spun zambind.
- Inca nu suntem impeuna. spune razand.
- Inca! accentuez eu.
Am inceput amandoi sa radem. Ador discutiile noastre.
Sckot POV
Ma trezesc buimac, din cauza telefonului. M-am ridicat in capul oaselor, pentru a verifica unde este telefonul.
Dupa o scurta privire prin camera, l-am vazut pe noptiera opusa mie. M-am aplecat, peste roscata ce mi-a tinut companie aseara, lundu-mi telefonul.
Fix in acel moment acesta s-a opriti din sunat. Am marait nervos, ceea ce a facut-o pe roscata sa se trezeasca.
- Iubire, mai vreau o partida. geme aceasta, punandu-se peste mine.
Am ranjit la auzul acestor cuvinte, ce m-au facut sa ma excit al dracului de tare. Fara a mai spune altceva am intrat in ea cu putere.
In timp ce ea facea miscari lascive peste mine, telefonul a inceput sa imi sune iar.
~Conversatie telefonica~
- Ce? intreb nervos, fara a ma uita cine suna.
- Frate, tu chiar nu poti sa... Ia stai! Te futi cu una in acest moment? vocea nervoasa a lui Paul se aude de la capatul opus.
- Da! raspund gemand.
- Lasa asta. Am rezolvat mai repede, se pare. Asa ca vom plecat azi, acasa! imi spune mandru.
- Super, pa! ii spun grabit, dupa care inchid.~Sfarsitul conversatiei~
Am aruncat telefonul, fara a imi pasa daca se sparge, si m-am rostogolit deasupra Taniei. Aceasta a gemut, cand am inceput sa ma misc mult mai repede, pana mi-am dat drumul pe ea.
- Acum trebuie sa imi fac bagajul! spun, incepand sa ma imbrac.
- Ma duc sa fac un dus, dupa care voi pleca. imi spune Tania, intrand in baie.
Imi plece tipa. E una dintre putinele curva care si-au dat seama ca au fost o aventura.
***
- Chicago, m-am intors! spun extenuat.
Paul a ras usor, ceea ce m-a facut sa schitez un zambet. As fi vrut sa ii trag un pumn, si asta as fi facut, daca nu eram asa bucuros si extenuat.
Eram foarte bucuros din pricina Alexei. Nu am mai vazut-o de aproape o luna. Mi-a fost doar de ea.
***
Cobor din masina in fata casei lui Rayen. Casa in care Alexis a stat aproape o luna, fara mine.
Rayen mi-a incalcat una din reguli. Asta nu o sa ramana trecut cu vederea. Nu i-a facut poze Alexei pentru a mi-le trimite si nu mi-a zis ce s-a intamplat saptamana asta.
La media este Alvin.
CITEȘTI
Vreau sa scap -seria: ABUZ, vol 1-
أدب المراهقينAlexis, o fata de numai 19 ani, a fost vanduta de parinti la varsta de 16 ani. Aceasta a fost cumparata de catre Sckot, un barbat bogat de 23 de ani. Fata este sechestrata, batuta si violata de catre acesta, sub pretextul ca o iubeste. Timp de 3 ani...