Alexis POV
- Ale, nu mai plange. se roaga Rayen de mine.
Incerc, dar nu pot. Nu mai pot sa ma opresc. Tot acest timp am indurat, cat am putut de mult. Acum nu stiu de ce nu mai pot.
Ma simt de parca sunt moarta, pe-dinauntru. Simt ca sufletul meu este mort. Nu inteleg ce se intampla cu mine.
- Stai aici, sa nu pleci. il aud pe Rayen, inainte sa o ia la fuga, afara din camera.
Rayen POV
Am luat-o la fuga, pana in camera mea. Oare unde am pus siringa aia?
Am luat siringa, si o fiola de somnifer, fugind spre camera Alexei. Cand am ajuns in fata usii, vrand sa o deschid, aceasta era incuiata.
- Ale, deschide usa! tip, tragand de clanta usii.
Alexis POV
Trage de usa aia de aproape 20 de minute. Nu vreau sa ii deschid. Imi e frica.
Stau ghemuita langa usa, si plang. Nici nu stiu de unde am atatea lacrimi. Pur si simplu nu pot sa ma opresc. Simt ca ma sufosc.
- Ale, te rog, deschide usa. spune, oprindu-se din a mai trage de usa.
- Nu mai vreau. spun incet, incat sa nu ma auda.
Nu pot sa mai respir. Ma sufoc, transpir, tremur... Cred ca am iar un atac de panica.
Rayen POV
Cum sparg eu usa asta? Mi-a trebuit mie usi din lemn de stejar. Am nevoie de chei.
Asta e! Cheile sunt la parter. Am rezolvat, sau cel putin momentan.
Alexis POV
Stateam, cu mainile inconjurate in jurul gatului, cand usa s-a trantit de perete. La cat de ametita eram, nu puteam sa disting nimic, insa mi-am dat seama ca era Rayen.
A vrut sa se apropie de mine, insa m-am dat repede mai in spate. Nu ma interesa ca nu pot sa mai respir, sau ca imi bubuie inima in piept. Tot ce voiam era sa stau departe de el.
Rayen POV
Ce sa fac? Cand m-am apropiat de ea sa retras. Nici nu stiu, sigur ce are. S-ar putea sa aiba o criza de astm sau un atac de panica. La cum se tine de gat, si cum i-se ridica pieptul, as merge pe prima varianta.
- Linisteste-te! ii spun incet, aplecandu-ma pentru a fi la acelasi nivel.
Aceasta, a vrut sa se dea mai in spate, insa s-a lovit de pat. Icepuse sa tremure. Fara sa ma mai gandesc am luat siringa, infigand-ui acul in mana.
- Ce mi-ai facut? spune speroiata.
Am tras-o, in bratele mele. I-am sprijinit capul de pieptul meu, strangand-o tare. Se tot foia si ma impingea, pana cand somniferul a inceput sa isi faca efectul, calmand-o.
- Te-am linistit. am raspuns intr-un final la intrebarea ei.
Aceasta statea cu capul pe pieptul meu, eu mangaindu-i parul. Simteam cum se relaxeaza, iar respiratia i-se calmase.
Va rog sa imi spuneti ce nu va place la cartea, pentru a putea sa repar. Sa cu cumva sa ignorati rugamintea!
CITEȘTI
Vreau sa scap -seria: ABUZ, vol 1-
Teen FictionAlexis, o fata de numai 19 ani, a fost vanduta de parinti la varsta de 16 ani. Aceasta a fost cumparata de catre Sckot, un barbat bogat de 23 de ani. Fata este sechestrata, batuta si violata de catre acesta, sub pretextul ca o iubeste. Timp de 3 ani...