Cand am intrat in camera, aproape am inceput sa plang. Nu putea sa imi zica Alexis sau Alex? Nu! El a tinut neaparat sa imi zica Ale.
Singurul care imi spunea asa era Ady, fratele meu. Este mai mic cu doi ani, de cat mine. Il iubesc enorm. Din cate stiu, lui i-au spus ca am fugit de acasa.
Toti stiu ca am fugit. Si nu oricum... Ei stiu ca eu m-am culcat cu un mafiot, si am ramas gravida. Sau cel putin asa mi-a spus Sckot!
Imi este dor de Ady si "gasca magica". Asa ne spuneu vecinii, mie si prietenilor mei. Ne stim din clasa a 5-a. De atunci am devenit "gasca magica".
Tin minte ca in fiecare an, cand era ziua unuia dintre noi, ne duceam in padure. Ne luam pizza si sucuri. Acolo povestem, tot ce ni-sa intamplat.
Radeam cand ne aminteam ce am facut. Iar cel care este sarbatorit spunea ce vrea sa faca anul acesta. Era grozav!
- Iubito! il aud pe Sckot, cum ma striga.
Sa ma duc? Daca m-a strigat asta inseamna ca vrea sa vin.
Am iesit incet din camera. Paseam neincrezatoare, pe scari. Cand am ajuns jos l-am vazut pe Sckot in dreptul usii.
- Iubito, vino! imi ordina.
Imi las capul in jos si ma duc la el. Acesta isi inconjoare mana in jurul taliei mele. M-a tras mai aproape de el si si-a izbit buzele de ale mele.
- O sa imi fie dor de tine! spune cand ne despartim din sarut.
- Si mie. m-a sarutat inca odata.
- Luati-va o camera! il aud pe Rayen razand.
Sckot mi-a dat dreumul, chicotind. Mi-a facut cu mana dupa care a plecat.
Am fugit pana la geam. Il vad cum urca in masina si pleaca. Am scapat! Cel putin pentru o luna.
- O sa plangi dupa el, in fecare seara? Nu de alta, insa vreau sa dorm. rasul lui a invadat toata camera.
Mi-am lasat capul in jos. Am vrut sa merg in camera mea, insa aceste m-a prins de mana. Super! Acum ce ar trebui sa fac?
Mi-am smucit mana si am fugit sus, in camera.
Rayen POV
Curva asta ma enerveaza rau. Am inteles ca Sckot nu o lasa sa faca nimic, chiar il asculta? Nu inteleg. O sa aflu luna asta despre ce este vorba.
Alexis POV
Oare Sckot i-o fi spus ca nu am voie sa vorbesc? Dupa cum se comporta cu mine, sa pare ca nu. Cred ca nu i-a dat nici lista cu reguli.
M-am saturat de viata asta! Vreau sa mor! De ce tocmai eu? Nu mai suport. Daca as muri acum, ar fi super.
CITEȘTI
Vreau sa scap -seria: ABUZ, vol 1-
Teen FictionAlexis, o fata de numai 19 ani, a fost vanduta de parinti la varsta de 16 ani. Aceasta a fost cumparata de catre Sckot, un barbat bogat de 23 de ani. Fata este sechestrata, batuta si violata de catre acesta, sub pretextul ca o iubeste. Timp de 3 ani...