HATIRLATMA
Tristan:
-Dostum senin yüzünden uçağı kaçırdık ve yeni mankenlerle 1 hafta sonra tanışacağız.
Ross:
-Dostum onlar manken değil. KIZ!
Tristan:
-Yoksa... Yoksa sen gördün de benim haberim mi yok?
Ross:
-Dostum sakin ol kimseyi gördüğüm yok!
Tristan:
-Onlar kimse değil. KIZ!
Ross:
-Şu anki konumuz bu değil. Konumuz Colly yüzünden uçağı kaçırmamız!
YENİ BÖLÜM
Tristan:
-Evet farkındayım. Ama bu da önemli yani onları küçümseme!
Ross:
-Onları küçümsediğim yok sadece şimdi konuşmamız gereken bir konu değil...
Ross ve Tristan bu konuşmayı yaparken Colly onlara fark ettirmeden kaçmıştır.
Tristan:
-Hey dostum Colly nereye gitti?
Ross:
-Senin bu saçma konuşmandan kaçmıştır!
Tristan:
-Saçma mı? Hey dostum bu saçma değ...
Ross Tristan'ın sözünü kesip:
-Tamam dostum özür dilerim. Sadece Colly'e biraz sinirlendim. Hadi artık eve dönelim. Bizim bavulları boşaltmamız gerekiyor maalesef. Colly yüzünden bir hafta geç okula başlıyacağız.
Tristan:
-Sorun yok dostum ama biraz iyi yönünden bak. Okuldaki tüm ilgi bizde olucak ne de olsa Miami'den iki yakışıklı çocuk okullarına gidecek.dedi ve güldü.
Ross:
-Ah evet haklısın.dedi ve eve gittiler.
----------KANADA----------
Bella ve Laura çok yakın arkadaş olmuşlardir. Aynı evde kalıyorlar ve çok yakın 6 arkadaşları vardır.Bunlar; Luke Michael Calum Ashton ve Selena.
Selena;Bella ve Laura'nın üst katında oturuyor.
Luke Michael Calum Ashton ; Kızların iki sokak arkalarında oturuyorlar.
----------1 HAFTA SONRA(Perşembe gecesi)----------
Ross:
-Dostumm! Hazır mısınnn?
Tristan:
-Evet! geliyorummm.Biraz zor tabi ama senin için yani bana göre hiç ağır değiller sonuçta o kadar spor yapıyoruz!
Ross:
-Hayır. Bana göre de aynı olur çünkü her gün beraber spor yapıyoruz.Hadi çabuk ol ama uçağa geç kalıcaz!
Tristan:
-Tamam geldim! der ve havaalanına giderler.
----------CUMA GÜNÜ(Kanada)----------
Ross ve Tristan ev bulamadıkları için otelde kalmışlardır.