Gravity Falls'ta geçen o büyülü Yaz tatili biteli 2 yıl olmuştu. Mabel ve ben lise telaşı içinde geçen kısa sürede sınıfa ve lise düzenine alışmıştık. Her gün rutin işlerimi halledip, lezziz kreplerle kahvaltı yapmış sonunda gizemli günlükteki bilgilerin ve benim muhteşemliğimi fark eden bir grup arkadaş edinmişt-
"Dipper eğer bu gün de senin yüzünden gecikirsem 1 hafta tüm ödevlerimi sen yaparsın ! "
Kopan yaygara ile nefes nefese yataktan doğruldum. Nerede olduğumu anlamam biraz zamanımı almıştı. Rüyalarımda bile rahat yoktu. Baş ucumda kendince öten saatime baktım, pilini değiştirmeliydim. Saatin yanıp sönerek son çırpınışlarında bana gösterdiği zamanın 9:26 olduğunu görmek soğuk su etkisi yapmıştı.
Üstümdekileri fırlatıp değiştiriğim
t-shirtümün üstüne gömleğimi giydim ve kot pantolonumu üzerime geçirdim. Kemerimi bağlamaya çalışırken tuvaletin yolunu tutmuştum."Kaç kere söyleyeceğim izleme şu çizgi filmleri gece geç saatlere kadar diye?" dedi yol üzerinde yakalandığım annem.
"Onlar çizgi film değil A-ni-me. Anime ve gece onları izlemiyordum."
Külliyen yalandı. Anime denen illete tutulmuştum ve pişman değildim.
Tuvalete ulaşmam ve Mabel'in kapıyı suratıma açması bir oldu."Aa uyandın demek."
"Aşağıda olduğunu sanıyordum." dedim ağrıyan burnumu sıvazlarken.
"Seni tekrar uyandırmaya geliyordum... Gerek yokmuş."
Son zamanlarda olduğu gibi bana soğuk davranarak aşağıya indi.Gravity Falls'tan döndüğümüzden beri soğuk, kaba ve sessizdi. Belki geri dönmek iyi gelebilirdi. İkimiz içinde...
Bu konu ile ilgili bir mektup yazıp Soos'a göndermiştim ama 3 hafta geçmesine rağmen cevap gelmemişti. Umarım amcamlar iyiydi. Postaneye gitsem iyi olucaktı. Tabii kılık değiştirip...
Tuvaleti kullandıktan sonra kahvaltı için aşağı indim. Annemin yaptığı krepleri görmem ile rüyamı gerçekleştirmek için geç olmadığını fark ettim. Kesinlikle Mabel'a yardım etmenin bir yolunu bulacaktım, daha fazla arkadaş edinecektim ve sınıfımı yüksek notla geçicektim.
"Umm... Dipper, neden bana azim dolu inek bakışı atıyorsun?"
Elimi Mabel'ın omzuna koyarak bana inek dediği kısmı es geçtim.
"Merak etme Mabel, her şey iyi olucaAK-!"
Mabel'ın sözümü kesip kolumu kıvırması ile masaya kapaklandım.
"Eğer şu kahvaltıyı 5 dakikada bitirmezsen aynısını senin için söylemeyeceğim!!"
"Tamam, tamam acıyo- Ahh!!"
İç çekerek bıraktı ve yüzünü benden uzağa çevirdi ama kulaklarının kırmızı olduğunu görebiliyordum. Elimi kaldırıp başına koydum ve okşadım.
Ben ağrıyan anlımı ovuştururken o bağırdı "2 dakikan var!" ve mutfağı terk etti. Yarı yenmiş kahvaltımı bırakıp hızla peşinden gittim. Annemin birşeyler söylediğini duydum.
"Son saniyelerin Dipper!"
Artık her ne ise akşama söyleyebilirdi. Kardeşimin ardından çıktım.
•~•~•~•~•~•~•~•~•⚠️•~•~•~•~•~•~•~•~•
"Fena vurmuş..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eternity #1 (bill x dip)
FanficBazen, bazen gerçekten amcamları özlüyordum. Mabel ve ben gizemli ikizler olayını bırakmıştık. Yaz tatilinden döndüğümüzden beri tuhaf rüyalar gördüğü için morali bozuktu. Ama sonraki hafta... Daha da kötüleşmişti. Kontrol altında gibiydi, gözlerind...