Mertle eve gelene kadar hiç konuşmadık eve geldiğimde ben eve girene kadar beni bekledi Sonra da o da kendi evine doğru arabayı sürdü Ne diyeceğim ben nasıl konuşacağımı bilmiyordum sanki kelimeler boğazıma düğümleniyor oradan Eve gider gitmez odama çıktım başım ağrıyordu olanları düşündükçe yüzüme bir tebessüm oluştu bu kadar yakışıklı bir çocuğum vampir olma zaten beklenebilir bir cevaptı Ama gene de Şok olmuştum ve beni seviyor Ne kadar güzel acaba sadece kanım için mi beni sevmiyor sonuçta beni seviyor Ceren'e söylemem lazım ama ya vampirim söylemem İstemezse en iyisi yarın olunca ne sorayım ona sorunca anlatırımGeceler uzuyor dakika uçuyor Sanki yarın okula gitmek için sabırsızlanıyorum Anne ben son söylediğimi Durmuş Okula gitmek için sabırsızlanıyorum Annem odaya girdi "seni miskin" dedi. "Sen neden okula bu kadar çok gitmek istediğimi Söyle bakalım." dedi Ne diyeceğimi bilmedim" hiç yeni arkadaşlarımı çok sevdim" dedim .Annem inanmamış gözlerle bana bakıyordu. "Gerçekten" dedim gülümseyerek odadan çıktı ,anlamış mıydı acaba Yok yok anlamamıştır inşallah ...
---
O kadar heyecanlıyım ki alarmdan önce kalkmıştım Bu bir ilkti galiba hemen Banyoya girip bütün işlerimi hallettim bu sefer makyaj yapmayı düşünüyor hemen maskara mı çıkartıp gözlerini sürdüm çok güzel görünüyordum sabahları makyaj yapmayı sevmiyorum ama ginede yaptım indim .anneme kahvaltı yapmayacağım söyle "erken değil mi?" dedi annem biraz yürümek istediğimi söyledim" Peki "deyip çıktı o sırada sanki beni bekliyormuş vampirim .hemen gidip yanında selam verdim. O da "günaydın sevgilim ".dedi Günaydın sevgilim mi Aman Allah'ım bu Sevgilim dedi. Hemen konuya gireyim "Ceren'e bu alanda da anlatabilir miyim ?""vampir olduğunu dışında her şeyi anlatabilirsin" dedi Çok mutlu oldum hemen ona sarıldım ve beraber okula yürümeye başladık .
---
Ceren olanları duyduğunda gözlerini farkettim " şimdi sevgili mısınız" dedi" Evet" dedim ki "her şeyi baştan anlat" dedi anlattım" sen ciddi sin " dedi . "Evet "dedim. sonra olan vampirim yanıma geldi" bugün ne yapıyoruz tatlım" dedi. Bunları duyan Cemre kulaklarına İnanamadı. Bizi izledi . Bana dönerek Ceren" Ali'yle Ben de sen de Mert'le beraber gelin İsterseniz sinemaya gidecektik" dedi. ben hemen Mert'e döndüm oda onaylar casına başını salladı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
insan ve vampir
Viễn tưởngHayatında ne aşka nede insanalara güveni olmayan bir kız Hayatında hiç birşey düzgün gitmeyen aşka inanmayan doğa üstü oğlan Kaderin oynadığı oyunun kurbanı olmaya hazır değillerdi ....