mert nerdesin??!!!

51 8 0
                                    

Eve gittiğimde annem kapıyı açtı."güzel geçti mi günün Ne yaptınız?" diye sordu. "Evet ilk önce sinemaya Sonra da hamburgerciye gidip yemek yedikten sonra eve geri döndüm".dedim benim konuşmadan hafif bir gülümseme. ile bana karşılık verdi ben de gülümsedim .hızlıca odama çıktım .olanları düşünüyordum. bu düşüncelerden kurtulmanın en iyi yolu uyumak. Hemen yatağa atladım, uyumaya çalışıyordum. yatakta dört döndüm düşünmeden edemiyordum onu Ne oluyor ya bana aşık mı oluyorum? acaba ...uykum çok fazla Neyse bunları Yarın düşünürüm.
---
Okul çok sıkıcı geçmişti yine Ne bekliyordun?; ki sanki. okulda Mert'e arada bütün gün gözlerim .Ama bulamadım nereye gitti? bu gerizekalı? diye geçirirken Ceren'in sesiyle irkildim "Tamam len Fazla düşünme onu ".dedi Bu da her şeyi anlaması olmayacak sanki.

"Ama ciddi neredeki bugün okulda gelmemiş acaba Dün Çok mu ileri gittim?" O da "hayır sadece içimden geldiği gibi davrandın" dedi.tamam ben sakinim acaba evine mi gitsem? "Ceren eve gidelim mi?" dedim. Oda gene sırıtarak"mert'in evine mi?" dedi. Ona öyle bi bakış attım sırıtması soldu. Yazık neyse hadi "hadi nereye gideceksek gidelim."oda tamam anlamında salladı. Hemen onun evine gidelim diye çantamı aldığım gibi çıktım.ceren hemen arkamdan geldi.kosar adımlarla yürüdüm .bu merak bana hiç yapmadığım şeyleri yaptırıyor. hızlı yürümek ne ya hemen onu görüp rahatlamak istiyorum.
Ceren bile bana yetişemedi.
---
Evinin önünde durdum. Ceren ne yaptığımı düşünüyordu hemen zile bastım. 2-3 saniye sonra kapı açıldı. Yeni uyanmış gibiydi uykulu gözleri şaşırmış gözlere dondu ve sert bir şekilde " GECE".Dedi hemen ekledi."okulda neden değilsin"dedi.bende"seni merak ettim" dedem. Biraz sinirle bana baktı. Bende"bizi almiyacaksan gideyim". dedim kapıyı açtı .bizde içeri girdik ." neden gelmedin ?"dedim.of bi merhaba deseydin aptal gece salak gece. Oda " rahatsızdım." dedi.
"Bana nede haber vermedin?"
"Endişelenme diye."

" bir bahane!"
" tamam ". Diyip beni kendine çekti kucağına düştüm "Demek beni merak ettin "dedi bende evet anlamında başını Saldırdım Ceren'e baktığında sırıtıyordu Ben sizi yalnız bırakayım dedi. Mert de iyi olur bakışları attı. bir gün var onu sırıtması alıp  var ya Mert'in kucağında kalkacak Ken beni kendine çekti neye uğradığımı şaşırdım. ona baktığımda gülümsüyordu sanki konuşsam dudaklarımız birbirine deyecekti .ona şaşırmış gözlerle baktım. o da bana aynı şekilde bakıyordu. hızlı davranıp üstünden kalktım. hızlıca kapıya doğru yürüdüm beni süzüp üzerindeki elbiseye baktı. "Bu nasıl bir elbise geri kalanı nerede!?" dedi." evde unutmuşum aşkım" dedim sinirle bakıyordu hemen kaçıp eve doğru yürüdüm. bana baktığını emindim, ama ne yapabilirim kısa elbiseler seviyorum .Hemen eve girip Kapıyı ört tüm. odama çıkıp üstümü, değiştirip pijamalarımı giydim .Bu pijamalar çok şekerler. annemlere evde yoktu 2 sii de çalışıyordu çünkü.
Aşağı inip dolaptan çikolatayı aldım .animasyon aramaya başladım güzel bir film buldum televizyona bağlayıp. izlemeye başladım o sırada çikolata bitmişti bile dolabı yanına gidip meyve suyu içtim Telefonuma gelen mesajla ilk indim Ceren dendi benden sonra ne yaptınız yazıyordu.
Kaçarak eve geldim dedim şaşırmış surat gönderdi Ceren Şu an seninle uğraşamam deyip meyve suyu içmeye devam ettim
   

            ---
Noktalama işaretlerini dikkat etmediği etmediğimi biliyorum bu yüzden özür dilerim keyifli okumalar😘😘😘😘

 insan ve vampir Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin