Mertin gözünden:
Bu koku etrafta kurt var. bu korkunun sahibini bulabilmek için etrafa bakıyordum; ki gece Berk diye bağırdı.hemen ona döndüm Oysa bu kokunun geldi kişiye sarılmıştı. ne yani gece kurtları biliyor mu? ama kurdu biliyorsa vampirleride edebilmesi gerekiyormu? Ben ona söylediğimde bilmiyordu. "gece ben eve gideyim Sonra bu arkadaşla Benimle gelsin ona bir şey vereyim nasıl olur ?"
"çok iyi bende eve girerse kahve yaparım."
"Tamam "
Berk denilen adi benim vampir olduğumu biliyor olmaliki bana çok garip bakıyor
Berkin gözünden
Bu adam bir vampir ne yani bide geceylemi beraber lanet olsun ahh. Şimdi ise bir vampirin evine gidiyorum gece de eve girdi " hey geldik takipet beni""bana ne vereceksin"
"Göreceksin" dedi ve kotu bir şekilde sırıtı eve geldiğimde şaşırdım ilk kez bir vampirin evindeydim ve onu Böyle hayal etmemiştim tabutlar falan bir ses arkamı döndüm
" tabutlar mı ne geri kafalısın kurtçuk"ne yani düşüncelerimi duyuyormu
"Ne"
" duydun senin kurt oldugunu biliyorum"
Hemen kendimi toplayıp geri çekildim."bunu bildiğini biliyorum adi herif gecenin kanını mı istiyorsun ne için yakınsın "dedim ve bir yumrukla afalladım.
'Bir sensin adi herif Ayrıca geceyi asla zarar vermem sana da hesap verecek değilim kurtçuk" hemen kendimi toparladım. "Ne yani senin gibi bir şeytan bir ölümlüye niye sevsin" ve ekledim." ya da onu kendine aşık edip onun aşkı ile gafil avlayacaksın" son cümleye vurgu yapmıştım.Mertin gozunden
Adi herif beni geceyi öldürülmek istediğimi suçluyor onun kafasını söküp eline verirdim ama neden gecen etrafında olduğunu öğrenmem lazım
" sen aptal Ben geceyi seviyorum"!
" buna İnanmamı bekleme vampircik"!
" geceden uzak dur Seni adiherif gece sadece benim"
"Sen oyle san" Ne demek bu diye soracaktım ama ne zorlamayacaksın bir tane daha yumruk yüzüne geçirsem sıkıntı olmaz diye düşündüğüm an Yumru yüzüne geçirdim Neye uğradığını şaşırdı galiba C sınıfı bir kurt ama bunu bilmiyor ki ben A sınıfı bir vampirim.
" gece bir kurt olduğunda böyle hissedecek misin acaba geceye bu kadar bağlı olabilecek misin gece bir kurt olduğunda ne yapacaksın çok merak ediyorum" kurtçuk benim canımı sıkmaya başladı dememle karne indirdiğim tekmeyle inledi umrumda değildi "artık yürü gece Merak edecek" dedim ve gecenin evine doğru yürümeye başladık.
---
Eve geldiğimizde gece kapıyı açtı.Gecenin gözünden
Kapının çalması ile aşağı indim hemen üzerimi düzeltip kapıyı açtım. Mert'le Berk gelmişti Mert Sarılıp. "Hoş geldin bir tanem" dedim O da kendini geri çekip hafifçe dudağından öptü ."Hoşbulduk aşkım".dedi "öhö öhö bende geldim geldim" birbirimizden ayrıldık ve berke de döndüm sen de hoş geldin dedim. "Siz geçin ben kahveye getireyim" "sana yardım edeyim" dedi mert.berkte koltuğa yayılmıştı ben ve mert kahveleri hazırladık Daha doğrusu ben hazırladım O ise bana sarılmış iş yapmam engelliyordu. ama ben halimden memnundum Annemle babam işi için burada değillerdi Bu yüzden evde tektim içeriden belki sesiyle irkildim "kahveeeee!!!" " geldi çatlama" dedim bunun bu çocuğu seviyorum. ama çok sabırsız "
aşkım Ayrılda gidelim içerim". "
berk gelsin alsın ben halimden memnunum."
" Hadi ama"
" tamam"
" Hadi ama neredeyse kahve soğudu aşkınızın sonra yaşarsınız" dedi Berk. Sadece Göz devirdim.
"Sen gidersen devam ediceZ".
"Hey dostum beni istemiyormuş gibisin"
"Daha anlamadıysan"
"Tamam aşk kuşları sadece kahve içiyorum."
Kahveye içsek şu gerginlik de bir bitse düşünürken berkin sesi ile tekrardan düşüncelerinden sıyrıldım Ben gidiyorum aşkları sonra görüşürüz dedi Mert Zafer sırıtışı ve bakış yatıyordu Ah şu erkekler. O gidince Mert'e toparlandı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
insan ve vampir
FantasyHayatında ne aşka nede insanalara güveni olmayan bir kız Hayatında hiç birşey düzgün gitmeyen aşka inanmayan doğa üstü oğlan Kaderin oynadığı oyunun kurbanı olmaya hazır değillerdi ....